Amióta először nekiláttak, hogy formába öntsék a négyajtós Porsche ötletét, azon dolgoznak a stuttgarti mérnökök, hogy megtalálják a tökéletes átmenetet a luxuslimuzin és a sportkupé között. Minden – szó szerint – nehezítés ellenére elérték, hogy a BMW 7-es sorozat, a Maserati Quattroporte vagy éppen a Jaguar XJ közegében is Porscheként azonosítsuk a Panamerát: a szükséges pluszt a márkára jellemző kifinomult, éles kezelhetőség biztosította. Mire a második generáció megszületett, alapjaiban újult meg a luxus gran turismo koncepciója, és az eddiginél is közelebb kerültek a vágyott eredményhez.
Friss motorkínálata mellett az utastér is alaposan átalakult: eltűntek a középkonzol jellegzetes szellőzői, helyüket a mai divat szerint egy 12,3 colos érintőképernyő vette át, de mutatós műszerből is csupán egy maradt, a középre helyezett fordulatszámmérő, a többi információ egy-egy kis digitális kijelzőn jelenik meg. Monitorokból a hátsó sorban sincs hiány, a kardánalagút kezelőfelületén kívül még az első ülések háttámlájára is kerülhet egy-egy hatalmas képernyő. Ennek megfelelően sok új funkcióval bővültek a Panamera multimédiás szolgáltatásai, a hőkamerás éjjellátó pedig észleli a gyalogosokat és az állatokat is, melyek a fényszóró hatósugarán kívül vannak, majd aktiválja a 84 szegmensből álló LED-es lámpát, és bevilágítja a veszélyt rejtő területet. Ami képességeit illeti, a fejlesztőcsapat igyekezett biztosra menni, és még a bemutató előtt útba ejtették a híres Nordschleifét, hogy pazar köridőt menjenek egy előszériás Turbóval.
A négyajtósként emlegetett Porsche valójában ötajtós volt, mégis megtalálta a helyét az utazólimuzinok között. Formáját sok kritika érte, pedig
a 911-es mellett a 928-asból is merítettek. V6-os és V8-as benzines és dízelmotorjai mellett hibrid is készült. A motor Stuttgartból, a karosszéria Hannoverből utazott Lipcsébe, hogy
a Cayennel közös gyártósorról gördülhessen le a kész autó.
A négyajtósként emlegetett Porsche valójában ötajtós volt, mégis megtalálta a helyét az utazólimuzinok között. Formáját sok kritika érte, pedig
a 911-es mellett a 928-asból is merítettek. V6-os és V8-as benzines és dízelmotorjai mellett hibrid is készült. A motor Stuttgartból, a karosszéria Hannoverből utazott Lipcsébe, hogy
a Cayennel közös gyártósorról gördülhessen le a kész autó. Exkluzív lett a belső tér -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.