Az M-RTL Zrt. harminc százalékos tulajdonrészt vásárolt az online tartalomszolgáltatási piacon jelentős szerepet betöltő Central Digitális Média Kft-ben (CDM) – jelentették be. Az M-RTL Zrt. nem titkolt célja, hogy az RTL Magyarország a jövőben tovább növelje jelenlétét a digitális piacon, ennek a stratégiának a következő lépcsője a mostani lépés.
A Central Digitális Média Kft. számos weboldalával és mobil alkalmazásával van jelen a digitális piacon, olyan márkákkal, mint például az Nlcafe.hu, a Startlap.hu, a Házipatika.com, a Vezess.hu vagy a 24.hu. Ezeknek is köszönhetően a CDM a top3 online médiacég közé tartozik az összesített látogatottsági adatok alapján.
„Amellett, hogy az eddiginél is több digitális tartalom előállítását tervezzük, szeretnénk figyelembe venni a nézők komplexebb és rugalmasabb tartalomszolgáltatás iránti igényét is. Nem másodlagos platformként tekintünk az online területre, már most is naponta 60-100 short form videót állítunk elő, az új műsorainkhoz kapcsolódó extra tartalmak pedig óriási növekedést produkáltak a digitális platformjainkon.” – nyilatkozta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.
„Nagyszerű szakmai partnert találtunk a digitális portfóliónk további fejlesztéséhez. Meggyőződésünk, hogy a jövőbeni együttműködés révén értéket tudunk teremteni a hazai digitális piacon mind a látogatók, mind pedig hirdetőink számára.” – mondta el Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója.
A tranzakció további részleteiről a felek a GVH engedélyezési eljárásának lezárulása után adnak tájékoztatást.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.