Hozzátette, versenyjogi szempontból is tisztázni kell a helyzetet. Kifejtette, a GVH kiemelt figyelmet fordít a fogyasztóvédelemre, illetve fontosnak tartja a kis- és középvállalkozások (kkv) versenytudatosságának növelését.
A versenyhivatal elnöke az intézmény elmúlt 6 éves tevékenységéről kifejtette: a GVH folyamatosan a versenykultúra fejlesztésére törekedett, illetve arra, hogy ügyfélbarát hivatal legyen.
Juhász Miklós szerint a versenytudatosság a nagyobb cégeknél többé-kevésbé rendben van, a kkv-knál azonban súlyos problémák vannak. Példaként említette, hogy a kartellügyek túlnyomó többségében a kkv-k érintettek. A vállalkozások nem feltétlenül rossz szándékból követtek el jogsértés, hanem azért, mert nem voltak tisztában azzal, hogy amit tesznek, szabálytalan - vélte a hivatal elnöke.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.