Mexikóból kapjuk majd a második generációs Audi Q5-öst, amelynél egy benzin- és négy dízelmotor lesz választható. Mivel tökéletes a helye a kínálaton belül – és ez az Audi legnépszerűbb szabadidő-autója –, a gyár nem változtatott a Q5-ös méretein a modellváltás során, pedig teljesen új alapra helyezték át a típust. Azt az MLB evo nevű hosszmotoros építőkészletet használja, amelyik az új A4/A5-ös vagy épp a Q7-es alatt is szolgál, így akár 90 kilóval csökkent a tömege – hagyományos és nagyszilárdságú acélból, illetve alumíniumból állítják össze a karosszériát –, és akár légrugózással is választható. A vonalvezetésnél az A5-ös stílusát követték, így nemcsak egyenes vonalakat látunk az oldalfalon, kidomborították a kerékjáratokat. Széles és lapos a hűtőrács, amelyet xenon, LED- vagy mátrix LED-fényszórók szegélyeznek.
A karosszéria hossza 4,66 méter, a szélessége 1,89 méter, a magasság 1,66 méter, a tengelytávolság 2,82 méter. Tágasabb lett az utastér, 3D-s díszítésű díszléc húzódik végig a műszerfalon. A hátsó ülés három egyforma részre van osztva, ezeket külön-külön lehet hosszában állítani, és a támlájuk meredekségét is lehet módosítani; a csomagtér alaphelyzetben 550–610 liter, a hátsó ülés döntése után 1550 liter. Európában három motorral, öt teljesítménnyel indul a második generációs Audi Q5-ös forgalmazása, a 2,0 literes dízel 150, 163 vagy 190 lóerővel választható. Egyedüli benzinesként a 2.0 TFSI 252 lóerős változatát kínálják, a csúcs erőforrás kezdetben a 3,0 literes V6-os TDI 286 LE/620 Nm teljesítménnyel. Az új szabadidő-autót a most átadott, zöldmezős beruházás keretében a mexikói San José Chiapa városában felépített új üzemben gyártják, ennek különlegessége, hogy 2400 méteres tengerszint feletti magasságon fekszik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.