Különleges veteránautókra specializálódott a brit Talacrest kereskedés, amely most a 3387-es alvázszámú, a gyár által másodikként elkészített 1962-es Ferrari 250 GTO-t kínálja eladásra: az irányár 45 millió font, azaz 16 milliárdnál több forint. Ezzel magasan a világ legdrágább autója lehet ez a kocsi, az eddigi csúcstartó szintén egy Ferrari 250 GTO, amelyet 2014-ben árvereztek el 30 415 000 fontért, alig 10,8 milliárd forintért.
Egyedi története miatt árazták be bőven az eddigi rekorder fölé a kérdéses példányt, a gyár tesztelésre használta, 1962. március 16-án kapott forgalmit, miután New Yorkba adták el. Március 24-én már rajthoz állt a kocsi Sebringben, ahol kategóriaelsőként, összetettben másodikként végzett Phil Hill-lel a volánja mögött – ez volt az első Ferrari 250 GTO, amely versenyen indult.
Ezt követően visszaszállították a gyárba, ahol átnézték és felkészítették a Le Mans-ra: szegecselt hátsó légterelőt kapott, áthelyezték a benzinbetöltő nyílását, az eredeti lyukat pedig szponzormatricával fedték be. A Le Mans-t követően átfényezték, piros lett kék-fehér versenycsíkokkal.
Az autó versenykarrierje 1965-ben ért véget, két évvel később Bernard Stayman 2500 dollárért vette meg, majd 1969 februárjában 5400 dollárért Kirk F. White-nak adta tovább, aki még ebben az évben továbbadta 11 000 dollárért Kit Wilkesnek. 1975-ben került Steve Grisworld tulajdonába, aki 13 000 dollárt fizetett érte, majd felújította (nem eredeti állapotára, vörös maradt újrafényezés közben), és 1978-ban 125 000 dollárért eladta Marc De Fiece-nek. Ezt követően többször is gazdát cserélt az autó, de az árakat már nem jegyezték. 1997-ben került Bernard J. Carl tulajdonába, aki eredeti kék-fehér színére fényeztette át a kocsit, ami 2012 második felétől a Simeone Foundation Museumban volt kiállítva.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.