Nemcsak Magyarországon, hanem a többi piacon is népszerűek voltak a Ford modellek. A Ford Motor Company ugyanis azt közölte, hogy 2016-os összesített értékesítése öt százalékkal közel 1,4 millió darabra nőtt a vállalat húsz hagyományos európai piacán. A Ford teljes, 50 országból álló európai piacán a vállalat közel 1,5 millió autót adott el, vagyis 4 százalékos növekedést produkált 2016-ban.
A Ford személygépkocsi-értékesítése két százalékkal, több mint 1 millió darabra nőtt, így ezen a téren 2011 óta ez az év bizonyult a legerősebbnek a vállalat számára az Euro 20 piacokon. Tavaly a Ford értékesítési eredményeinek 75 százalékát tette ki a magasabb értékű és flottaszegmensben elért értékesítés – ez két százalékponttal múlja felül az iparág átlagos eredményét a vállalat hagyományosan legerősebbnek számító öt európai piacán.
A gazdag felszereltségű modellek (Titanium, Vignale, ST Line, ST és RS) a Ford személygépkocsi-értékesítésének több mint a felét (egészen pontosan 59 százalékát) tették ki, ami egy százalékos növekedést jelent a 2015-ös évhez képest.
Idén és a rákövetkező években még több újdonsággal állnak elő, bemutatva az új generációs Fiestát, és tovább növelve az elektromos hajtású modellek számát; jó példa erre, hogy 2019-ben megjelenik a Transit Custom plug-in hybrid változata, 2020-ban pedig egy vadonatúj, tisztán elektromos hajtású, kisméretű SUV-modellel lépnek piacra – közölte Jim Farley, a Ford Európa elnök-vezérigazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.