A közlemény szerint a MEKH munkatársai elsősorban az ügyfelek teljes körű tájékoztatását érintő hiányosságokat tártak fel, amelyek pótlására felszólították a társaságot.
A hivatal előírta, hogy a Főgáz Zrt. valamennyi ügyfélszolgálati fiókirodájában tegye hozzáférhetővé üzletszabályzatát és a felhasználói jogokról tájékoztatató, energiafogyasztói ellenőrző listát. Emellett a cég minden fiókjában köteles szórólapokon és plakátokon közzétenni a rá vonatkozó garantált szolgáltatásokat és a kihirdetett árakat, valamint biztosítania kell a bankkártyával történő számlakiegyenlítés lehetőségét is.
A MEKH 2016 végén végzett helyszíni ellenőrzést a Főgáz Zrt. székesfehérvári, siófoki, veszprémi, pannonhalmai, miskolci és encsi ügyfélszolgálati irodáiban, az ügyfélkiszolgálás minőségét vizsgálva.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.