Kamarudin Meranun a közlés szerint azt mondta, az első útvonalak között Hawaii is szerepel, de további részleteket nem említett.
Megjegyezte, dolgoznak az európai járathálózat visszaállításán is, amelyet még 2012-ben a magas kerozinárak és adók miatt szüntettek meg. Akkor a hosszútávú járatok teljesítésére szakosodott Air Asia X Kuala Lumpurból Londonba közlekedett. A társaság már megkérte az üzemeléshez szükséges engedélyeket.
Korábban a cégcsoport egyik leányvállalatának, a Thai Air Asiának a vezérigazgatója, Tassapon Bijleveld egy szaklapnak nyilatkozva azt mondta, Kelet-Európában is terjeszkedni szeretne társaság, Thaiföldről indítanának diszkont repülőjáratokat Budapestre, Prágába és Varsóba. Az Airportal.hu szaklap megkeresésére akkor a Budapest Airport megerősítette, hogy tárgyalnak a céggel, részleteket azonban nem közöltek.
A malajziai székhelyű Air Asia 1996-ban kezdte működését, leányvállalataival együtt mára utasforgalom és flottaméret tekintetében Ázsia legnagyobb diszkont légitársaságává nőtte ki magát. A 176 repülőgépes flottával 176 célállomásra közlekednek, 2016-os utasforgalma a várakozások szerint meghaladta az 50 milliót. A 2015-ös teljes üzleti évben 450 millió dollár üzemi és 121 millió dollár adózott eredményt ért el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.