A Huawei 2016-ban összesen 140 millió okostelefont szállított le, amely a 2015-ös értékhez képest közel 30 százalékos növekedést jelent – jelentették be a vállalatnál Shenzenben.
A Huawei a tavalyi évben jelentős áttörést ért el globálisan a prémium okostelefonok értékesítése terén, jelentik közleményükben. A harmadik negyedévben már a leszállított okostelefonok 44 százaléka közép- és felsőkategóriás készülék volt, míg a Huawei idei zászlóshajó modelljeiből, a P9-ből és a P9 Plus-ból április óta több mint 10 millió darabot szállítottak világszerte. A P9 ezzel a vállalat történetének legsikeresebb modelljévé vált.
A vállalat piaci részesedése mára harminc országban meghaladja a 15 százalékot, húsz országban pedig 20 százalék fölé emelkedett, továbbá a vállalat jelentős áttörést ért el többek közt a kulcsfontosságú brit, francia és német piacokon. A Huawei fogyasztói üzletágának pénzügyi eredménye 2016 első félévében megközelítette a 77,4 milliárd kínai jüant, amely 41 százalékos növekedést jelent 2015-höz képest, a növekedés mértéke a Kínán kívüli piacokon 1,6-szor nagyobb volt, mint az anyaországban - írja a Huawei közleményében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.