BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nem lehet csípős

A közmédia után most a TV Paprika csatornát is birtokló AMC Networks Central Europe Kft-vel került konfliktusba a TV2. A törvényszék szerint a csatorna nem használhatja a Chili Tv nevet.

Korábban a közmédiának nem tetszett, hogy a TV2 kábelportfóliója bővítése során az egyik, zenei csatornája nevének a Zenebutikot választotta, amely egykor az MTV egyik sikeres műsorának a neve volt. Nem rég pedig pedig a TV Paprika nehezményezte, hogy a TV2 gasztro csatornáját Chili Tv névre keresztelte.

A TV Paprikát is működtető AMC Networks Central Europe Kft. kérelme nyomán a Fővárosi Törvényszék ideiglenes intézkedésben kötelezte a TV2-t, hogy hagyjon fel a „Chili TV” megjelölés televíziós szórakoztatás és televíziós programok készítése körében történő használatával, továbbá e szolgáltatásainak chilitv.tv internetes oldalon történő reklámozásával és a chilitv.tv domain név használatával.

Az ügy előzménye tehát, hogy a TV2 2016 tavaszán bejelentette, hogy új csatornákat indít, amelyek közül a gasztro-csatornát Chili TV-nek fogják hívni, és egyúttal védjegyoltalmat kért a Chili TV ábrás megjelölésre, amely ellen az AMC felszólalt. A szabadalmi hivatal alaposnak találta az AMC felszólalását, és elutasította a TV2 védjegyoltalmi kérését.

A TV2 ezután más ábrás megjelöléssel új kérelmet nyújtott be, sőt időközben szóvédjegyként is oltalmat igényelt a Chili TV megjelölésre. A TV2 párhuzamosan futó ’Chili TV’ védjegyoltalmi kérelmeivel szemben az AMC a lehetséges jogi eszközökkel fellépett annak érdekében, hogy a TV2 ezekre a megjelölésekre ne szerezhessen védjegyoltalmat.

A Fővárosi Törvényszék most fellebbezésre tekintet nélkül végrehajtható végzésében kötelezte a TV2-t, hogy a végzés kézbesítését követő napon hagyja abba a „Chili TV” név használatát.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.