Egyre súlyosabb konkurenciával néz szembe a Walmart kiskereskedelmi lánc a hazai piacán: az Egyesült Államokban ugyanis immár több mint ezer bolttal van jelen az Aldi német diszkontáruház, és mint a Világgazdaság megírta, immár a Lild is helyért könyököl az amerikai fronton. Ezért az amerikai lánc alkalmazottak ezreit küldte bevásárolni az Aldi üzletekbe, hogy nézzék meg az egyes termékek árait és így a versenytárs alá ígérhessen – írta a cég belső köreiből származó információkra hivatkozva a Reuters.
A Walmart nem véletlenül aggódik: iparági becslések alapján átlagosan húsz százalékkal drágábbak a termékek az amerikai lánc üzleteiben, mint az Aldiban. Az elmúlt években ezért a német konkurens (ami 1976 óta van jelen az amerikai piacon) lassan ledolgozta a hátrányát.
Habár az amerikai élelmiszerkereskedelemben a forgalom 22 százalékát a Walmart bonyolítja, míg az Aldi csak 1,5 százalékát, az amerikai konszern éves szinten legfeljebb két százalékos növekedést tud produkálni, szemben az német Aldinál mért 15 százalékos forgalomnövekedéssel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.