A magyar fogyasztók műszakicikk-választáskor elsősorban (48 százalék) a márka, másodsorban a bolt honlapját böngészik (43 százalék), de fontosak az online vélemények (37 százalék) is. Tájékozódni csak harmaduk jár a boltokba, a vásárlások 65 százaléka az üzletekben köttetik.
A hagyományos kereskedők online jelenléte is erősödik, míg a csak webáruházat üzemeltetők fizikai áruházat is nyitnak – derül ki a Nielsen felméréséből. Az online és a fizikai áruházak tevékenységét összehangolja a Media Markt: a boltok digitális panelein a webáruház teljes kínálata elérhető, s ha az áruházban a kiválasztott termék nem kapható, egy másik áruházból vagy raktárból akár másnap házhoz szállítják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.