BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Online tájékozódik a magyar fogyasztó

A magyar fogyasztók általában műszakicikk-választáskor online tájékozódnak, csupán egy kis részük érdeklődik személyesen a boltokban vásárlás előtt.

A magyar fogyasztók műszakicikk-választáskor elsősorban (48 százalék) a márka, másodsorban a bolt honlapját böngészik (43 százalék), de fontosak az online vélemények (37 százalék) is. Tájékozódni csak harmaduk jár a boltokba, a vásárlások 65 százaléka az üzletekben köttetik.

A hagyományos kereskedők online jelenléte is erősödik, míg a csak webáruházat üzemeltetők fizikai áruházat is nyitnak – derül ki a Nielsen felméréséből. Az online és a fizikai áruházak tevékenységét összehangolja a Media Markt: a boltok digitális panelein a webáruház teljes kínálata elérhető, s ha az áruházban a kiválasztott termék nem kapható, egy másik áruházból vagy raktárból akár másnap házhoz szállítják.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.