BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új vezetékes márkát indított a Magyar Telekom

Flip néven új vezetékes márkát indított ma a Telekom, a többlet- és kényelmi szolgáltatásokat nem igénylő ügyfeleknek kínálva szolgáltatást.

A Flip 4000 forintért, hűségidő nélkül kínált csomagja 130 digitális tévécsatornát, 100 Mbit/s-os letöltési sebességet, wifi-routert, valamint vezetékes telefont nyújt a flipes számok közötti ingyenes beszélgetési lehetőséggel. Az alacsony árért cserébe az ügyfelek önkiszolgáló módon, maguk intézhetik ügyeiket, köztük az új szolgáltatások megrendelését vagy a számlabefizetést.

„A magyar távközlési piac egy új, érettebb szakaszába lépett, egyre több és határozottabb ügyféligény van egyszerre jelen a piacon. Azt látjuk, hogy van egy olyan ügyfélkör, amely kifejezetten az alapszolgáltatásokat keresi. Őket egy új, az egyszerűséget és a kötöttségmentes szabadságot képviselő márkával hatékonyabban és pontosabban tudjuk megszólítani. Ezt felismerve indítjuk el új márkánkat, a Flipet” – fogalmazott Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója a Flipet bemutató eseményen.

A Flippel új, dedikált csapat jött létre saját ügyfélkapcsolati és értékesítési csatornákkal, amely kizárólag a Flip ügyfeleit hivatott kiszolgálni, de a műszaki hátteret a Magyar Telekom adja.

A szolgáltatás induláskor országszerte több mint félmillió háztartásban válik elérhetővé. Az érdeklődők a flip.hu webes felületén tájékozódhatnak arról, hogy címükön elérhető-e már a szolgáltatás.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.