Mintegy 1,2 milliárd dollárért kelt el a luxuscipőket, és egyéb kiegészítőket gyártó Jimmy Choo divatmárka, amelyet a másik divatóriás, a Michael Kors vásárolt meg. A Jimmy Choo malajziai ruhatervező által gyártott luxuscipők, melyek valóságos műalkotásnak is beillenek, a néhai Diana hercegnő kedvencei voltak, de gyakran feltűntek a „Szex és New York” című sorozatban is. A két cég megállapodása szerint a Michael Kors részvényenként 230 centet fizet majd a vállalatért.
A tranzakció híre érdekes, hiszen a Michael Kors nemrég még az egyik legfelkapottabb luxusmárkának számított, ugyanakkor a cég forgalma az elmúlt időszakban jelentős hanyatlásnak indult. A luxuscikkeket gyártó vállalat ezért mostanában a férfiruházat fellendítésével, illetve online üzletágának felpörgetésével foglalkozik.
A brit The Guardian nemrég leleplező cikkben tette közzé, hogy a Made in Italy és a Made in France felirattal ellátott, sok esetben akár félmillió forintnál is többe kerülő lábbelik jó részét valójában Romániában állítják elő. A Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) ez ideig a lehető legnagyobb titokban igyekezett tartani az erdélyi Cisnadie, azaz Nagydisznód városában lévő gyárát. Az üzem már 2002 óta működik, három éve egy francia tévéstáb megpróbált bejutni – sikertelenül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.