BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Elstartolt a Marriott és az Alibaba közös vállalata

Nagy szeletet kíván kihasítani magának a Marriott szállodalánc a kínai turizmusból az Alibaba internetes kiskereskedelmi portállal kialakított együttműködéssel.

A Marriott International Inc. szállodalánc hétfőn bejelentette, hogy közös vállalatot hozott létre a kínai Alibaba kiskereskedelmi portállal szállodai foglalások bonyolítására az Alibaba online utazási iroda szolgáltatása, a Fliggy révén.

Az együttműködés az Alibaba teljes kínai ügyfélbázisa számára elérhetővé tette a Marriott tulajdonában lévő szállodaláncok, egyebek között a JW Marriott, a Ritz-Carlton, a Renaissance és az Autograph Collection szolgáltatásait.

A kínai turisták a Fliggy portálján foglalhatnak szobát a Marriott szállodákban és az Alibaba online fizetési rendszerével, az Alipay szolgáltatással egyenlíthetik ki a számlát. A Marriott részvénye három és fél százalékkal erősödött a hírre.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.