A ruházati vásárlások értéke a teljes bolti kiskereskedelmet nézve 2016-ban meghaladta a 700 milliárd forintot. A vásárlások nagysága öt év alatt a másfélszeresére nőtt – derül ki a Blokkk.com elemzéséből. A magyar ruhapiacon a H&M a legkedveltebb. Az Elektronikus Beszámoló Portál adatai szerint a H&M-ben 2016-ban 53 milliárd forintot költöttek a lakosok, a C&A-ban 32 milliárdot, a Zarában 22 milliárdot, a Takkóban 10-et, a Calzedoniában pedig 9 milliárd forintot hagytak a vevők.
A cipőboltok között a Deichmann a piacvezető 40 milliárd forintos árbevételével. A Humanic 11 milliárdos éves forgalmat könyvelhet el, a Salamander már csak a felét. A sportruházati áruházak között a Decathlon diktálja a tempót, akinél 50 milliárd forintnál is több pénzt hagytak a vásárlók 2016-ban. A Hervis ettől elmarad 15 milliárdot megközelítő forgalmával.
A Blokkk.com szerint a ruha- és cipőboltok száma 2012-ben 23 ezer volt, 2016-ra viszont 4 ezer ruházati bolt eltűnt a piacról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.