A testület hivatalvezetője ugyanakkor azt javasolta, hogy ha a vásárlók a cég honlapján csupán egy e-mail címet találnak, akkor azzal a webáruházzal lehetőleg ne kössenek szerződést.
A testülethez érkező panaszok közül kiemelte az internetes vásárlásoknál a fogyasztó számára biztosított 14 napos elállási joggal és a tartós fogyasztási cikkek vásárlásánál az egy éves kötelező garanciával összefüggő problémákat.
Kóródy Dávid közölte: az elállási jog gyakorlásánál abból adódnak a fogyasztó és a kereskedő közti konfliktusok, hogy vannak cégek, amelyek ki akarnak bújni az elállási jog által rájuk kiszabott kötelezettség alól és olyan többlet feltételeket követelnek a vásárlótól, ami a jogszabályban nem is szerepel. Példaként említette, ha a cég csak eredeti, bontatlan csomagolásban hajlandó visszavenni az adott terméket.
Szólt arról is, hogy a tartós fogyasztási cikkeknél az egy éves garancia azt jelenti, hogy ha a termék meghibásodik, akkor a vállalkozásnak kell bizonyítania, hogy eladáskor még hibátlan volt, ha ezt nem teszi meg, akkor ki kell cserélnie vagy ki kell javítania az adott terméket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.