A kutatás azt is megállapította, hogy nagyvállalataink további 8 százaléka használ olyan programot, amely a rendelés nyomon követését is lehetővé teszi. Ezzel szemben a vállalatok jelentős része már számol a közösségi oldalakon való jelenlétből fakadó előnyökkel, hiszen több mint felük rendelkezik Facebook oldallal, és minden ötödik a LinkedInen ápolja kapcsolatait.
Patrick Van Overloop, a K&H üzleti ügyfelek divíziójának vezetője a felmérés eredményét azzal kommentálta, hogy a hazai nagyvállalatoknak van még hová fejlődniük digitálisan, pedig az internet multifunkcionális felhasználása elkerülhetetlen a számukra is, mivel a felmérések szerint az okostelefonok térhódításával napi öt órát töltünk átlagosan az interneten, és ez meglátszik már a kiskereskedelmi forgalom alakulásán is. Miközben ugyanis a teljes kiskereskedelem tavaly „csupán” 4,6 százalékkal nőtt, az online kiskereskedelem ötödével erősödött.
A vásárlók online kiszolgálása terén mindenképpen célszerű a vállalatoknak továbbfejlődni, mert egy nemrég ismertetett másik kutatás szerint az év végére az online vásárlók száma elérheti a 3 millió főt. Érdemes tehát nyitni az új értékelési csatornák, a digitalizáció felé, ugyanis elősegíthetik a könnyebb és gördülékenyebb üzletmenetet – tanácsolta a szakember.
Megjegyezte még, hogy a céges videós tartalmak előállítása még különösen gyerekcipőben jár itthon, csak minden tizedik nagyvállalatnak van Youtube csatornája, blogot pedig mindössze a méretes társaságok 4 százaléka ír.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.