„A vásárlói igények alapvetően megváltoztak, kevesen szeretnek hatalmas áruházakban bolyongani” – mondta Matt Simister, a Tesco Európa vezérigazgatója a Figyelőnek adott interjúban.
A vásárlási szokásokhoz igazodva ezért folyamatosan csökkentik a vásárlótér méretét, és inkább bérlőkkel kötnek megállapodásokat – számolt be a cégvezető a lapnak a tervezett változásokról.
A budaörsi áruházuk 15-ről 10 ezer négyzetméterre zsugorodott, de
a legtöbb nagyáruházuk esetében 6 ezer négyzetméterig szeretnének lemenni – ismertette a kitűzött célt Simister.
A vásárlóteret úgy csökkentenék, hogy közben külső partnerek nyithatnak boltot a Tescóban, például a H&M, a Sports Direct vagy a Decathlon.
A vállalat hosszú távon elkötelezett a térség, ezen belül Magyarország iránt, és céljuk, hogy a magyar gazdasági növekedéssel karöltve fejlődnének tovább – hangsúlyozta.
A cég Magyarországon 206 üzlettel van jelen, 10-15 ezer négyzetméteres hipermarketektől, egészen a kis, városon belüli Tesco Express boltokig. A Tesconál összesen 18 ezer embert foglalkoztat, ezzel hazánk legnagyobb magántulajdonú munkaadója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.