Az összes felszereltségnél újratervezték az első lökhárítót, az AMG Line változatnál alapáron jár a gyémántbetétes hűtőrács, és a hátsó lámpákat is módosították. A kínálatban újdonságként szerepel a mojave-ezüstmetál és a smaragdzöld metálfényezés. Teljesen új a C osztály elektromos hálózata, ennek köszönhetően már azok a vezetéstámogató rendszerek is elérhetők a C osztályhoz, amelyek az S osztályban megtalálhatók.
Háromféle kivitelben kérhető a kulcs, itt is elérhető a két digitális kijelzős műszeregység, új a multikontúr üléscsomag, amellyel az oldaltámaszok, valamint a gerinctámasz egyedileg beállítható, és van masszázsfunkció is. Motorok tekintetében Európában az 1,6-os benzines marad az alapszint, az 1,33-as csak Kínában jelenik meg ebben a karosszériában. Még a továbbfejlesztett 2,0 literes benzinest és az új 1,95-ös turbódízelt kaphatja az autó, illetve az AMG 43-asba a soros hathengeres benzines kerül.
A C 200-as modell EQ Boost lágy hibrid hajtást kap, amelynél az indítógenerátor szükség esetén 17 lóerővel segíti a 192 lóerős benzines munkáját, érdekes módon a 245 lóerős C 300-asból hiányzik ez a technológia. Csak az év második felében lesz elérhető a C 300 e és a C 300 de nevű, hálózatról tölthető hibrid, amelyek az EQ Power néven futó rendszert kapják. Ennél a 212 lóerős benzines vagy 195 lóerős dízel belső égésű motort egy 120 lóerős, a kilencfokozatú váltóba épített villanymotor segíti, a 13,8 kilowattórás kapacitású akkumulátorral 50 kilométeres elektromos hatótávolságot ígérnek – a rendszerteljesítményt csak később árulják el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.