A Netflix és az elnöki pár közötti tárgyalásokról márciusban jelentek meg az első híradások, a hétfői bejelentésben a szolgáltató nem tért ki arra, hogy milyen műsorokról van szó. Közleményükben csupán az állt, hogy „többféle tartalomra” szerződtek, de valószínűleg forgatókönyvvel és anélkül készített sorozatok, dokumentum- és játékfilmek készülnek majd.
Nem várható, hogy 2019 előtt Obama-gyártású műsor kerülne a szolgáltató kínálatába – értesült az AP az ügyletet ismerő forrásból.
Tehetséges, kreatív, inspiráló hangokat szeretnénk felkarolni, akik az emberek közötti megértést és empátiát segítik elő, lehetőséget akarunk adni, hogy történeteiket megismerje a nagyvilág
- idézte Barack Obamát a Netflix közleménye. Michelle Obama ehhez hozzátette, mindig hittek a történetmesélés erejében, mely megváltoztatja a gondolkodást a körülöttünk lévő világról, segít, hogy megértsünk másokat és megnyissuk a szívünket feléjük.
A házaspár – úgy tudni – jó ismerőse Ted Sarandosnak, a Netflix tartalomszolgáltatási igazgatójának, aki elmondta, „hihetetlenül büszkék”, amiért az Obama házaspár őket választotta, hogy „félelmetes történetmesélő tehetségüket” másokkal megosszák.
A Netflixnek világszerte mintegy 125 millió előfizetője van. Noha nézettségi adatokról nem szívesen beszélnek, egyértelmű, hogy elsők az online műsorszolgáltatók növekvő piacán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.