A légitársaság kedden közölte ezt, hozzátéve: a csomagok pakolási nehézségek miatt nem jutottak fel a járatra, és elnézést kérnek az utasoknak az okozott kellemetlenségekért.
A fővárosi kormányhivatal által indított vizsgálattal kapcsolatban a Ryanair annyit közölt: a légitársaság minden, az esetet érintő megkeresésre válaszolt.
A légicég egymást követő két vasárnap sem tudta az ír diszkont légitársaság több utas csomagját a célállomásra szállítani. Ezért most vasárnap több utas úgy döntött, nem repül el Gran Canariára.
A Ryanair nem közölte, hogy hány csomagot szállítottak utólag Las Palmasra és hogy hány utas fordult eddig hozzájuk kártérítési igénnyel.
A poggyász késése, megrongálódása, elvesztése, megsemmisülése esetén a Montreáli Egyezményben foglalt szabályok szerint a légitársaság kártérítést fizet, ha azért a légicég a felelős. A kártérítés összege utasonként 1130 különleges lehívási jog (SDR – jelenleg 1 SDR mintegy 390 forint).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.