Arról is tájékoztattak, hogy a helyi jellegű képeslapok forgalma május–augusztus hónapokra koncentrálódik a turisztikailag frekventált postahelyeken. Tapasztalataik szerint több önkormányzat rendelkezik olyan képeslappal, amely a települését ábrázolja. Emellett fotóművészek, dizájnerek alkotásai kerülnek képeslapokra. A Magyar Posta szerint ma már nem csupán kommunikációs célt szolgálnak a képeslapok, hanem a hagyományőrzés mellett kulturális értéket is hordoznak.
Az ügyféligényekhez alkalmazkodva, a hagyományos képeslapon túl a posta online képeslapküldő szolgáltatást is indított Sender! néven. Ez egy mobiltelefonra letölthető applikáció, amelynek segítségével a feladó saját maga által készített fényképekből állíthatja össze a személyes képeslapját.
A hagyományos képeslapoknál általában a forgalom 40 százalékát a karácsonyi, több mint 10 százalékát pedig a húsvéti szezonális képeslapok adják – részletezte lapunknak a vállalat. Az úgynevezett „zsebes” képeslapok iránt – amelyek az ajándékozásra szánt pénz, ajándékutalvány elhelyezésére is alkalmasak – főleg a ballagási, diplomaosztó, esküvői és karácsonyi szezonban növekszik meg az ügyféligény.
A teljes cikk a Világgazdaság keddi számában olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.