A SEAT márkáért felelős vezető szerint az első négy hónapot jellemző visszafogott növekedést júliustól meglendíti a hétüléses modellek iránt jelentkező igény. A SEAT kínálatában két ilyen modell van, az Alhambra és a nemrégiben megjelent Tarraco. Ez utóbbitól mint az SUV paletta új tagjától is sokat várnak: évi 300-400 darabbal növelheti a márka eladásait.
A teljes magyarországi újautó-piac az első negyedévben 8,6 százalékkal bővült, a SEAT eladásai ennél mérsékeltebben, 5 százalékkal nőttek. A rendelésállomány bővülése azonban áprilisra már 17 százalékos növekedést vetít előre
– jelezte a márkaigazgató, hozzátéve: globálisan is jól indult az év, 9 százalékkal erősödött a márka.
Papp Zoltán az év egészére 15 százalékos bővülést is reálisnak lát, amit segíthet, hogy a flottabeszerzések engedékenyek lettek a városi terepjáró (SUV) kategória tekintetében. A SEAT-nál ugyanakkor a magánvevők aránya az átlagosnál magasabb, eléri a 40 százalékot.
A márka tavaly 1887 autót adott el Magyarországon, piaci részesedése jelenleg 1,4 százalék. Az eladások mintegy 70 százaléka SUV.
A spanyol gyártó nemrégiben jelentette be, hogy kísérleti projekt keretében autómegosztó szolgáltatást indít Spanyolországban, napi-, illetve óradíjas alapon ad bérbe környezetbarát gépkocsikat. Az MTI információi szerint már tárgyalnak arról, hogy a programot Magyarországra is kiterjesszék.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.