BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Hugo Boss 825 millió eurós forgalma felülmúlta a várakozásokat

Európában Nagy-Britannia és Franciaország eladásai húzták felfelé az eladásokat. A Kínából származó profit ellensúlyozta a gyenge amerikai forgalmat.

Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben növelte forgalmát a tavalyi utolsó negyedévben a Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedő vállalat.

A cég kedden előzetes adatként azt közölte, hogy a december végével záródott három hónapban a forgalma 4 százalékkal, 825 millió euróra emelkedett.

Szakértők kisebb, 805 millió eurós negyedéves forgalomra számítottak.

Mark Langer, a Hugo Boss elnök-vezérigazgatója
Fotó: Sebastian Gollnow/dpa/AFP

A cég európai értékesítése 8 százalékkal bővült, elsősorban annak hatására, hogy kétszámjegyű eladásnövekedést sikerült elérni Nagy-Britanniában és Franciaországban. Kínába szintén kétszámjegyű volt az eladásnövekedés a negyedévben, miközben Észak-Amerikában az eladások 7 százalékkal csökkentek.

A vállalat tavalyi utolsó három hónapjában 52 százalékkal növelte online eladásait, és ezzel már a kilencedik egymást követő negyedévben ért el kétszámjegyű bővülést ebben a szegmensben.

A cég működési eredménye (EBIT) 9 százalékkal, 122 millió euróra emelkedett, ami megfelelt a szakértői várakozásoknak.

A Hugo Boss március 5-én hoz nyilvánosságra további számokat a negyedévről, és ismerteti a múlt év egészére vonatkozó adatait.

A vállalat árfolyama a frankfurti tőzsdén 5,6 százalékos pluszba állt 11.30 óra körül.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.