Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben növelte forgalmát a tavalyi utolsó negyedévben a Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedő vállalat.
A cég kedden előzetes adatként azt közölte, hogy a december végével záródott három hónapban a forgalma 4 százalékkal, 825 millió euróra emelkedett.
Szakértők kisebb, 805 millió eurós negyedéves forgalomra számítottak.
A cég európai értékesítése 8 százalékkal bővült, elsősorban annak hatására, hogy kétszámjegyű eladásnövekedést sikerült elérni Nagy-Britanniában és Franciaországban. Kínába szintén kétszámjegyű volt az eladásnövekedés a negyedévben, miközben Észak-Amerikában az eladások 7 százalékkal csökkentek.
A vállalat tavalyi utolsó három hónapjában 52 százalékkal növelte online eladásait, és ezzel már a kilencedik egymást követő negyedévben ért el kétszámjegyű bővülést ebben a szegmensben.
A cég működési eredménye (EBIT) 9 százalékkal, 122 millió euróra emelkedett, ami megfelelt a szakértői várakozásoknak.
A Hugo Boss március 5-én hoz nyilvánosságra további számokat a negyedévről, és ismerteti a múlt év egészére vonatkozó adatait.
A vállalat árfolyama a frankfurti tőzsdén 5,6 százalékos pluszba állt 11.30 óra körül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.