Noha ebben az időben a Rómába, Bolognába, Cataniába, Nápolyba, Milánóba és Bariba induló járatoknál a foglalási oldal azt jelzi, hogy nincs járat, a Wizz Air azt írta, hogy a kereslet visszaesése miatt a március 11-től április 2-ig tartó időszakban csökkenti egyes, többek között olaszországi úti célokra közlekedő járatainak sűrűségét, de nem függeszti fel ezeket az útvonalakat, nem törölte minden, ezekre az úti célokra üzemeltetett járatát, csökkentett kapacitással továbbra is közlekedik ezekre az úti célokra.
„Az érintett utasokat legkésőbb 15 nappal az indulás előtt e-mailben értesítjük járatuk törléséről, és választhatnak, hogy elfogadják az ingyenesen, más dátumra felajánlott átfoglalást, visszakapják az eredeti viteldíj 100 százalékát, illetve WIZZ számlán történő jóváírás formájában a 120 százalékát. Mivel a járattörlésről legkésőbb 14 nappal az indulás előtt értesítjük az érintett utasokat, az 2004/261/EK rendelet értelmében ezen felüli kompenzációra nem jogosultak” – áll a Wizz Air reagálásában.
A társaságnak már korábban is szembesülnie kellett a koronavírussal: szerdán közölték, hogy kivonták a forgalomból és fertőtlenítették azt a repülőgépét, amelyen korábban egy koronavírussal fertőzött ember utazott a Bologna-Craiova közötti járaton.
A légitársaság megerősítette, hogy folyamatos egyeztetést folytat az érintett hatóságokkal azokról a következő időszakban szükséges intézkedésekről, amelyek szavatolhatják a koronavírussal fertőzött utassal együtt utazó személyzet és utastársak egészségét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.