A világjárvány kitörése óta az Emirates bővítette kapacitását a visszatérítési igények gyorsabb kezelése érdekében. A légitársaság továbbra is együttműködik iparági partnereivel annak érdekében, hogy azon utazók számára is megkönnyítse a visszatérítést, akik utazási irodán keresztül foglalták jegyüket valamely Emirates járatra, beleértve a közvetlen visszatérítések feldolgozásának lehetővé tételét a globális foglalási rendszereken (GDS) keresztül.
„Megértjük, hogy ügyfeleink nézőpontjából már egyetlen függőben lévő visszatérítési kérelem is túl sok. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél hamarabb feldolgozzuk hatalmas és példátlan mennyiségű igényt. Az esetek többsége egyszerű, ezeket gyorsan fel tudjuk dolgozni. Ám előfordulnak olyan kérelmek is, melyeknél kicsivel több időbe telik, mire ügyfélszolgálatunk megvizsgálja és teljesíti az igényt. Hálásak vagyunk ügyfeleink türelméért és megértéséért!” – mondta el Sir Tim Clark, az Emirates Airline elnöke.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.