A vírushelyzet súlyosbodásával és a kijárási korlátozások bevezetésével a kozmetikai cikkek iránti kereslet is átalakult.
Az arc- és testápolásnál azt vettük észre, hogy a fogyasztók körében népszerűbbek az érzékeny bőr ápolására kifejlesztett termékek – ami betudható az állandó maszk és kézfertőtlenítő használatnak is. A legnagyobb fellendülést az otthoni hajfestékek piacán érezzük
– számolt be a vg.hu megkeresésére a L’Oréal Paris Hungary.
A dekorkozmetikumok és a dezodorok kapcsán jelentős csökkenést érzékeltek.
Magyarországon az e-kereskedelem mértéke a környező közép-európai országokéhoz képest viszonylag alacsony volt korábban, viszont a Covid alatt a legnagyobb növekedést itt tapasztalhatunk
– közölte a vállalat.
Hozzátették: ez a jelenség a tudatosságot is elősegíti, hiszen sokkal több információhoz lehet a vásárlás pillanatában jutni, és úgy látják, igény is van rá, hogy a nagy kínálatban megfelelő eligazítást kapjanak a vásárlók.
A kutatások alapján azt is látjuk, hogy a fogyasztók többsége ma már előnyben részesíti azokat az üzleteket, melyek biztonságos lehetőséget kínálnak a vásárlásra, a termékek kipróbálására
– foglalták össze a felmérés eredményét.
Különösen igaz ez a dekorkozmetikumokra, melyeket a vírushelyzet előtt az állványokon elhelyezett teszterekkel próbálhattak ki, ma már azonban erre kifejlesztett applikációk segítik az eligazodást a különféle színek, árnyalatok között. Olyan új digitális eszközt vezettek be, mely segítségével
a fogyasztók virtuálisan próbálhatják ki a sminktermékeket egyszerűen, telefonjuk kamerájának használatával.
A vevő minden letöltési kötelezettség nélkül beolvassa a QR-kódot, és a földrajzi beazonosítás után megnyílik a virtuális felpróbálási lehetőség, és néhány pillanat alatt több színt is ki tud próbálni. A L’Oréal Paris és a Maybelline sminkmárkák esetében is már elérhető a virtuális kipróbálás lehetősége – részletezték.
A maszkviselés következtében eltakarjuk a szánkat, és hangsúlyosabbá válnak a szemek.
„A maszkhasználat, a home office és a szórakozási lehetőségek hiánya miatt a dekorkozmetikumok forgalma valóban jelentősen visszaesett. Ám egy jól kiválasztott szempillaspirállal, amely a social média sztárja, ma is hatalmas sikereket lehet elérni” – erősítette meg a vállalat.
Mivel manikűröshöz is ritkábban jutnak el az emberek, a körömlakkok iránt ismét nagy kereslet mutatkozik,
amely érdekes, pozitív fordulatot vett a gél lakk trend miatt korábban visszaesett forgalom után. Szintén szerencsés fogás volt, hogy épp tavaly az első lezárás alatti időszakban vezették be az essie körömlakkokat. Mint elmondták: az időzítés tökéletes volt, az essie azonnal piacvezető márka lett, és a sikere azóta is töretlen.
Jelentősen megnőtt az otthoni szépségápolás szerepe, így az otthoni hajfestékek, arcmaszkok, szérumok iránti kereslet is
– árulták el. A lézeres kezeléshez hasonló eredményt ígérő „laser” termékekkel is bővítették a kínálatot a drogériák polcain.
A L’Oréal Paris Hungary alkalmazkodik a megváltozott fogyasztói igényekhez, nemzetközi szinten és Magyarországon egyaránt.
A vásárlók eligazodását például hajfestési oktatóvideók megosztásával segítik, valamint bőrgyógyászok és influenszerek
közreműködésével az otthoni arcápoláshoz nyújtanak információt.
Az arcápolás különösen felértékelődik manapság, amikor otthon, a saját kozmetikusunkként kell helytállni
– fogalmaztak.
Megkérdeztük a Nu Skin Hungary tapasztalatait is. A New York-i Értéktőzsdén is jegyzett, alapvetően közvetlen értékesítési vállalat üzleti partnerei révén globálisan közel 50 piacon van jelen. A pandémia számukra is reformokat hozott.
Több mint 35 éven át, elkötelezett márkaképviselőin keresztül a Nu Skin a szóbeli marketingre támaszkodott innovatív szépségápolási és wellness termékeinek népszerűsítésében. Nemrégiben azonban alapvető változásokat tapasztaltunk a vásárlói preferenciákban, a digitális trendekben és a gazdasági környezetben
– válaszolt a Nu Skin Hungary a vg.hu kérdéseire.
A hagyományos reklámot fokozatosan felváltja az influenszer- és partnermarketing.
„Azt követően, hogy üzleti partnereink nyitottakká váltak a közösségi értékesítés felé, az EMEA-régió (Európa, Közel-Kelet és Afrika – a szerk.) állandó árfolyamra vetítve 35 százalékos bevételnövekedést regisztrált 2020-ban, vevőink száma pedig 69 százalékkal emelkedett” – összegezték a statisztikát.
Hozzáfűzték: a tavalyi évet övező bizonytalanságokat tekintve a teljesítményt még inkább lenyűgözőnek tartják. A terveknek megfelelően sikerült bevezetniük legújabb termékinnovációikat, és a legtöbb esetben termékkészleteiket is fenn tudták tartani.
A Nu Skin Hungary arról is beszámolt, hogy
a vásárlóik értékelik a termékek házhoz szállítása terén tett erőfeszítéseiket,
és átmeneti gesztusként a szállítási költségeket is átvállalták a leginkább érintett piacokon.
A rendszeres online webináriumok révén erős kapcsolatot építhetünk ki partnereinkkel,
és segítséget nyújthatunk nekik abban, hogy alkalmazkodjanak az új környezethez. Online csatornáinkon keresztül nemcsak a már meglévő közönséget sikerült jobban bevonnunk, de elérésünket és láthatóságunkat is növelni tudtuk – osztották meg.
Napjainkban a bevételi tranzakcióik 90 százaléka már online történik.
A tudomány, az innováció és a hosszútávú trendfigyelés mindig is kulcsszerepet töltött be a vállalat működésében. Az otthoni szépségápolási eszközök jelentősége rengeteget nőtt az elmúlt években, a cég viszont már 2001-ben megelőzte korát, amikor is piacra dobta a Galvanic Spa rendszert, amely azóta kétszer is megújult – emelték ki. A következő mérföldkő a kategóriában az ageLOC Boost 2021-es elindítása.
A vállalat az otthoni szépségápolási eszközök gyorsan növekvő piacán olyan készülékrendszereket kínál, amelyek tudományosan megalkotott szérumokat és géleket kombinálnak a szépségápolási eszközökkel.
„Négy egymást követő évben mi lettünk a világ elsőszámú otthoni szépségápolási eszközrendszer márkája” – emlékeztettek.
A kategória tavaly háromszámjegyű növekedést ért el az Egyesült Államokban és az EMEA-régióban.
Az említett termékek forgalma pedig jelenleg a Nu Skin teljes jövedelmének 30 százalékát teszi ki.
„Valamennyi szépségápolási eszközünk szabadalmaztatott vagy szabadalmaztatás alatt álló technológiát használ, és klinikailag bizonyított eredményeket biztosít” – húzták alá.
A bőrápoló készülékek piaca évente 12 százalékkal nő, és 2024-re várhatóan eléri a 17,8 milliárd dollárt.
Ezen felül, a 2019-ben 6,6 milliárd dollárra értékelt globális otthoni szépségápolási eszköz piacnak plusz 20,4 százalékos éves növekedést jósolnak 2020 és 2030 között.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.