Az Audi Hungariánál jelenleg a motor- és járműgyártásban is a gyártási program szerint zajlik a termelés, vagyis a győri gyárat nem érinti az a termeléskorlátozás, amelyről a neckarsulmi üzeme esetében döntött az Audi az elektronikai alkatrészek világpiaci hiánya miatt.
A járműgyártásban a szokásos heti ötnapos, három műszakos munkarendben dolgozunk, és pótlólagos műszakok is szükségesek a nagy rendelésállomány miatt. A motorgyártásban egyes gyártószegmensekben a műszakokat hozzáigazítottuk a konszern járműgyárainak termeléskorlátozásához
– számolt be a Világgazdaságnak az Audi Hungaria Zrt.
A vállalat tájékoztatása szerint folyamatosan elemzik a helyzetet, és folyamatosan egyeztetnek a beszállítókkal, a logisztikai partnerekkel és a konszern további telephelyeivel is. Mindemellett a győri gyár azzal számol, hogy a félvezető-ellátás a következő hónapokban is nehézkes lesz.
A Suzuki is állja a sarat, zavartalanul zajlik a gyártás az esztergomi üzemben.
A globális félvezetőhiány az előzetes várakozások ellenére sem csökkent az év első harmadában, és még emelkedhet is. Az elektronikai alkatrészek beszállítóival együtt továbbra is azon dolgozunk, hogy folyamatos legyen a gyártásunk ellátása. A globális csiphiány miatt eddig nem akadt el vállalatunknál a gyártás
– közölte lapunk kérdésére a Magyar Suzuki Zrt. A félvezető-ellátás a világ teljes járműiparában probléma, így a magyarországi gyáraknak is: a kecskeméti Mercedes-Benz például alkatrészhiány miatt módosította termelési programját.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.