Jelenlegi formájában megszűnik a Magyar Telekom és a Lidl közös projektje, a Blue Mobile, az ügyfelek november elsejét követően a Magyar Telekom lakossági ÁSZF-e szerint használhatják a szolgáltatást – olvasható a HWSW-en.
A meglévő kliensek azonban a Telekom szerint változatlan díjszabás mellett vehetik igénybe a szolgáltatást, ám a kommunikációs cég minden ügyfelet megkeres, hogy a legmegfelelőbb folytatást megtalálják. A feltöltést a Lidl kasszáinál 2022. január 31-ig lehet kérni, utána már csak a hagyományos módszerek élnek.
A Lidl és a Telekom 2012 februárjában indította útjára a Blue Mobile-t, ugyanabban az évben, amikor a Tesco és a Vodafone együttműködésének keretében a Tesco Mobile is megszületett, ám a versenytárs 4 év alatt bedobta a törülközőt. A Blue Mobile ugyan a feltöltőkártyás korszak hanyatlása közepette jelent meg a piacon, azonban olcsó árainak köszönhetően sokáig a szegmens egyik legnépszerűbb terméke volt. A Vodafone Tuti 2016-os érkezése azonban további árcsökkentést tett szükségessé.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság legfrissebb adatai szerint Magyarországon a közel hárommillió feltöltőkártyás ügyféllel szemben nagyjából 6,7 millió előfizetéses áll, ráadásul az előfizetésesek nagyjából tízszer akkora beszédforgalmat bonyolítanak ügyfelenként, mint a kártyások.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.