A költségvetésük 100%-át a webhelyük létrehozására és a weboldal desginra fordítják, majd a webhely mozdulatlanul marad. Kevés vagy semmilyen jövedelmet nem termel, és kudarcot szenvedő projektként dobják ki.
Lehet, hogy a te weboldalad is láthatatlan? Pedig egy érthető weboldal készítési összefoglaló 10 perc alatt segíthetne. A látogatók megszerzése és a konverzió generálása minden webhely éltető eleme. Mindenki küzd azzal, hogy elérje a vágyott forgalmat a honlapon.
Tekintsd a látogatókat „önzőnek”. Ha nem találják meg azt, amit keresnek a webhelyeden, akkor nem hajtják végre azokat a műveleteket, amelyeket szeretnél tőlük (regisztráció, feliratkozás, vásárlás stb.)
Miért?
a) A kereslet és kínálat miatt.
Ha nem kínálsz semmi értékeset és ritkát, akkor nem fogod elnyerni a figyelmüket, így vásárolni sem fognak.
b) A hitelességi elemek hiánya miatt.
Te vásárolnál egy olyan webhelyről, ahol nem találsz vásárlói visszajelzéseket? Ahol nincsenek megjelölve más cégek, akikkel korábban együtt dolgoztak? Csak egy tartalom nélküli, üres eladási felület?
c) A keresőoptimalizálás hiánya miatt.
Érdemes erről többet is beszélni.
A Moonshot Kft. egy olyan IT vállalkozás, amely üzleti eredmények elérésére létrehozott weboldalakat készít, valamint a vállalatok inboxát internetes érdeklődők leveleivel tölti meg. Leveszik az informatikai, a design, ezen kívül az online marketing terhét is a válladról, miközben új ügyfeleket biztosítanak a vállalkozásodnak.
Nem csupán a túlélésed válik biztossá, de a jövőbeli terveid sikeressége is gyorsító pályára kerül.
Terveznek, fejlesztenek, kiviteleznek, majd eredményeket hoznak.
Az Online marketing workshoppal, erős projektmenedzsmenttel, valamint a cégedhez tökéletesen passzoló weboldallal biztosítják, hogy a világháló turbinái (elsősorban a Google) feléd csatornázzák az érdeklődőket.
A keresőoptimalizálás (SEO), egy olyan digitális marketing stratégia, amely a webhely jelenlétére összpontosít az olyan keresőmotorokban, mint például a Google. Amikor megérted a SEO működését, különböző taktikákkal növelheted a láthatóságod a keresési eredmények között.
A SEO optimalizálás során célzott kulcsszavakkal, tartalommal és multimédiával jelenhetsz meg a Google keresési eredményei között.
Akár elsőként.
Általában néhány kattintásnyi távolságra vagyunk szinte minden keresett információtól. Amikor az emberek szolgáltatásokat vagy termékeket keresnek, akkor ezeket a felületeket használják.
Ha a webhelyed nincs megfelelően optimalizálva, akkor feltételezhetjük, hogy az első oldalon sem jelenik meg.
Ez azt jelenti, hogy azok az emberek, akik nem tudják, hogy létezel, de olyan embert keresnek, mint te, soha nem fognak rád találni, és soha nem is lesz lehetőséged elmondani nekik, miért vagy jobb, mint a versenytársaid.
Pontosan úgy van, ahogy gondolod: a SEO nélkül a potenciális ügyfeleket adod el.
1. Az organikus keresés leggyakrabban a webhelyforgalom elsődleges forrása
Az organikus keresés a legtöbb vállalkozás webhelyének teljesítményének nagy részét képezi, a vásárlói csatorna kritikus összetevője és végső soron arra ösztönzi a felhasználókat, hogy végezzenek el egy konverziót vagy köteleződjenek el.
A Google a keresési piac lényegesen nagy részét birtokolja, így abban az esetben, ha a Google (vagy más keresőmotorokon) jól láthatóak a webhelyek, az mindig a márka javára válik.
2. A SEO bizalmat és hitelességet épít
Minden tapasztalt SEO célja, hogy szilárd alapot teremtsen egy gyönyörű, tiszta, hatékony felhasználói élményt nyújtó weboldalhoz, amely a keresésben könnyen felfedezhető, köszönhetően a vállalat hitelességének.
A probléma az, hogy lehetetlen egyik napról a másikra bizalmat és hitelességet építeni - akárcsak a való életben. A tekintélyt idővel kiérdemlik és kiépítik.
Ennek létrehozása türelmet, erőfeszítést és elkötelezettséget igényel, és értékes, minőségi termék vagy szolgáltatás felajánlásán alapul, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy bízhassanak a márkában.
3. A SEO nagyon költséghatékony
Persze, pénzbe kerül, mint a legtöbb dolog, ugye?
A különböző social media és Google hirdetésekkel ellentétben itt nem kell hatalmas összegekkel felpumpálni a tartalmat azért, hogy utána néhány nappal később leállítsd az adott kampányt, mert nem hoz kattintást.
Amíg a hirdetés leállítását követően mintha elvágták volna az érdeklődök számát, addig a SEO időtálló, emellett pedig viszonylag olcsó és a megtérülés valószínűsége is jelentős lesz.
Ez nem marketingköltség; ez valós üzleti befektetés.
A minket felkereső multinacionális vállalat weboldala közel sem volt nem volt üzembiztos. A 2018 őszén tartott konferenciákat követően derült ki, hogy a kapcsolat űrlap nem működött a honlapon. Ezzel együtt pedig a színvonal sem volt elég magas a prémium termékek jó megjelenítéséhez.
Hogy őket idézzük: “Katasztrofális volt a helyzet.”
A vállalkozás hatalmas múltja ellenére valahogyan mégsem érkeztek online megkeresések.
A SEO optimalizálásának köszönhetően a keresőben a legelső helyet foglalhatják el, amíg korábban csupán oldalakat átugorva találhattak rájuk a potenciális ügyfelek.
Így történt, hogy európa egyik legnagyobb tech vállalata is (aSAP) is rájuktalált és a közös projekt jegyében felkereste őket!
Ez korábban elképzelhetetlen lett volna!
Az új design végre tökéletesen átadja, hogy prémium kvalitású termékekre számíthatunk, ha ezzel a céggel szeretnénk együttműködni. Elindítottunk ezzel együtt egy blog oldalt is, amelynek köszönhetően a résztvevők beleáshatják magukat az iparág rejtelmeibe.
A megkeresések és az érdeklődők száma azóta is szárnyal.
Ha szeretnéd, hogy:
Vedd fel velünk a kapcsolatot és vágjunk bele a közös munkába!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.