Az áremelkedés mindenütt jelen van, még a gyermekek bevásárlókosarát, ezen keresztül a zsebpénzét, pénztárcáját is érinti – derül ki a K&H Vigyázz, kész, pénz! vetélkedőjéhez készült összeállításból. Például a gyümölcsjoghurt 135 forintba került 2020 novemberében, de egy évvel később már 149 forintba.
A több mint 10 százalékos drágulás jelentős áremelkedés, még akkor is, ha a 14 forintos növekedés első látásra nem tűnik számottevőnek.
A hamburgerek is drágábbak lettek: 888 forintot kellett értük adni tavaly novemberben, miközben egy évvel korábban még 19 százalékkal kevesebbet, csak 746 forintot. Többe kerül a kakaós csiga is, mégpedig 14 százalékkal, 145-ről 166 forintra emelkedett az ára. A szemüvegkeret 9 százalékkal, 19 830 forintra drágult. A hátizsák 2 százalékkal, a narancslé 6 százalékkal, a jégkrém 5 százalékkal kerül többe. Ezekhez hasonlóan a gyerekcipők ára is jócskán megugrott: 11 ezerről 11 550 forintra emelkedett átlagosan, azaz 5 százalékkal lettek drágábbak.
A gyermekek bevásárlókosarában szereplő termékek ára átlagosan 5 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.
Az is látszik, hogy ahhoz, hogy a zsebpénzük vásárlóértéke megmaradjon, a szülőknek 5-10 százalékos emelést kell tervezniük.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.