Megvásárolta az elmúlt hónapokban nagy népszerűségre szert tevő Wordle nevű online szójátékot a The New York Times kiadója. A pontos vételárat egyelőre nem hozták nyilvánosságra, de annyit tudni, hogy hét számjegyű összegről van szó. A Reuters beszámolója szerint az akvizíció segítheti a lapot abban, hogy
bővítse digitális tartalmait, illetve megvalósíthassa azt a célkitűzését, hogy 2025-re elérje a tízmillió előfizetőt.
Az online játék lényege, hogy a játékos hatszor tippelheti meg, hogy mi az aznapi ötbetűs feladvány megoldása. Semmi fogódzkodót nem kap azon túl, hogy a program színekkel jelöli, hogy a tippelt betű jó helyen van-e, vagy szerepel-e egyáltalán a megadott feladványban. A játék érdekessége, hogy az egész világon mindenkinek ugyanazt a szót kell kitalálnia. A Wordle – amelyet eredetileg októberben adott ki a Reddit korábbi szoftvermérnöke – továbbra is ingyenes lesz, és a játékmenetben nem lesz változás – közölte a lap.
A Wordle mostantól szerepet játszik abban, hogy élményeket nyújthassunk a mindennapokban, és világszerte több millió embernek ad egy okot arra, hogy a The New York Timest válassza
– áll a lap közleményben.
A játékok és a rejtvények kulcsfontosságú részét képezik a kiadó stratégiájának, amelynek célja, hogy közönségét lekösse az alkalmazásaival és webhelyeivel, mivel egyre több olvasó használja a mobiltelefonját és a táblagépét napi hírfogyasztásra és játékok használatára.
A lap a legutóbbi negyedévben 135 ezer felhasználóval bővült az online játékok, a főzős és a termékismertető tartalmakkal is foglalkozó Wirecutter nevű oldalnak köszönhetően.
Címlapkép: Stefani Reynolds / AFP
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.