Frissítés:
A Mávinform kedd este közölte, hogy az OTP Bank elhárította a hibát, így ismét működik a SimplePay fizetési rendszer a MÁV-alkalmazásban és az internetes jegyértékesítési csatornákon (Elvira) is.
A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-Start megvizsgálja, és többszöri vásárlás esetén intézkedik az automatikus visszafizetésről az online fizetésnél használt bankszámlára - tudatták.
Az OTP Bank tájékoztatása szerint nem működik a SimplePay fizetési rendszer a MÁV-alkalmazásban és az internetes jegyértékesítési csatornákon (Elvira) – közölte a Mávinform kedd késő délután.
A vasúttársaság honlapjára feltett közlemény szerint jegyet váltani a pénztáraknál, a jegyautomatáknál és a vonatokon lehet. A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-Start megvizsgálja, és többszöri vásárlás esetén intézkedik az automatikus visszafizetésről az online fizetésnél használt bankszámlára – írták.
A MÁV Facebook-oldaláról kiderül: szombaton, illetve húsvétvasárnap hajnalban is órákra leállt a SimplePay rendszere, akkor karbantartás miatt nem lehetett online jegyet vásárolni, sem az Elvirában, sem a Máv applikációban. A SimplePay rendszere április 12-én, 13-án és 14-én is hosszabb időre elérhetetlenné vált.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.