BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Történelmi bejelentést tett a Hell, eddig sosem látott terméket dob a piacra

A mesterséges intelligencia által alkotott energiaital után most koffeinmentes termékkel áll elő a Hell.

Októberben piacra dobja története első koffeinmentes energiaitalát a Hell – jelentette be a cég, amely nem is olyan rég a mesterséges intelligencia segítségével fejlesztett ki új terméket.

 

A koffeinmentes ital a Hell Classic ízében lesz kapható az ötfajta B-vitaminnal, tartósítószer-mentesen és a végtelenszer újrahasznosítható aludobozos csomagolásban.

A 2006-ban született, 100 százalékban magyar brand csaknem 60 országban kapható, több államban piacvezető – a Hell külföldi terjeszkedéséről ebben a cikkben írtunk bővebben.

A Hell Energy portfóliójában momentán 14 variáció szerepel, például a már említett Hell AI, míg az állandóságot a termékpalettán közel 20 éve szereplő Classic adja a tuttifruttis ízzel. Vecsei Márton senior brandmenedzser szerint vannak olyanok, akik hiába szeretik a tuttifruttis ízvilágot,

a koffeintartalom miatt mégsem választhatják az energiaitalokat, de azoknak is szerettek volna megoldást kínálni, akik például az esti órákban már nem akarnak koffeint fogyasztani.

Magyarország egyik legnagyobb adózója lett a Hell

Az energiaital-gyártó a központi költségvetésbe befizetett adóval, illetve a dolgozóknak nyújtott bér- és bér jellegű juttatásokon keresztül az egyik legtöbb pénzt fizette be az államkasszába az elmúlt több mint tíz évben.

A vállalat egyébként a napokban adta ki első féléves eredményeit: árbevétele a korábbi évek dinamikus növekedése után az idén csak kismértékben emelkedett, az adózott nyeresége pedig visszaesett. A lassabb növekedés oka, hogy a cég főbb piacain visszaesett a fogyasztás. Az értékesítés volumene a vizsgált időszakban éves szinten 14 százalékkal, 739 millió darabról 632 millióra csökkent – írják a konszolidált beszámolóban.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.