Idén első alkalommal rendezi meg az Univer Product Zrt. Kecskemét-Hetényegyházán az Erős Pista Fesztet: a szervezők arra számítanak, hogy a rendezvény több ezer látogatót vonz majd – hangzott el a fesztivál indulása kapcsán tartott pénteki sajtótájékoztatón.
A pénteken és szombaton tartó fesztivál hangsúlyos eleme és látványossága, hogy a nagyközönség is beléphet a cég idén júniusban átadott, az élelmiszeripar abszolút csúcstechnológiáját felsorakoztató új üzemébe. A látogatók testközelből is megismerhetik az Univer gyártási folyamatait s egyben azt is, hogyan készülnek a cég hungarikumai, az Erős Pista és a Piros Arany.
Nem titkolt szándékunk, hogy hosszú távon egy igazi, régiókon átnyúló élményprogramot hozzunk létre. Ennek értelmében a vállalat egyértelmű szándéka, hogy az Erős Pista Feszt idővel olyan új turisztikai attrakcióvá váljon, amely Kecskeméten és a város szűkebb környezetén túl, az ország más részeiben élők számára is okot ad a felkerekedésre, és utazási célponttá válik
– hangsúlyozta Molitorisz Károly, az Univer Product Zrt. vezérigazgatója.
Szemereyné Pataki Klaudia, Kecskemét polgármestere – egyben a fesztivál fővédnöke – arról beszélt, hogy a mai világban még hangsúlyosabb szerepet kapnak a valós emberi értékek. Az utóbbiak között is kiemelkedő a közösség, legyen az család, városrész vagy akár egy egész város, nemzet.
Büszkeséggel tölt el, hogy a kecskemétiek lelkes közösségépítők, és büszke vagyok arra is, hogy az Univer valódi kecskeméti cégként nem csak támogatója, de immár aktív szervezője is e szellemiség fennmaradásának
– hangsúlyozta a polgármester. Az idei Erős Pista Feszt díszvendége Szőke Gábor Miklós, aki a cég kecskemét-hetényegyházi üzemének kertjében álló Az Erő Esszenciája szobor alkotója.
A magyar erősködés: egyre jobban odavagyunk a csípős ízekértA lakosság körében kifejezetten nőtt a csípős íz kedveltsége az utóbbi néhány évben. A válaszadók messze több mint egyharmada (36,4 százaléka) úgy nyilatkozott, hogy a korábbiakhoz képest jóval gyakrabban fogyaszt csípős ételt – állapította meg az Univer Product Zrt. friss, augusztus végén és szeptember elején készült online felmérése. A kedveltség növekedésének egyik magyarázata lehet az utóbbi néhány évben – különösen a pandémiát követően – tapasztalható tudatosabb, egészséget megőrző étkezés térnyerése. A kutatásban részt vevők körében ugyanis kimagasló az a vélemény (58,4 százalékos az aránya), hogy a csípős ételek fertőtlenítenek, méregtelenítenek. A válaszadók 76 százaléka hetente legalább egyszer eszik csípős ételt, de több mint egyharmaduk (37,1 százalék) naponta, sőt, amikor csak teheti, hódol ennek a szenvedélyének. A fogyasztási rendszerességet illetően abban talán nincs meglepetés, hogy a férfiak között nagyobb, 54 százalékos a naponta erős élelmiszereket választók aránya. Az viszont némi meglepetést okozhat, hogy a nők körében sem elhanyagolható ez a mutató, hiszen 29 százalékuk szintén mindennap eszik csípős élelmiszert. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.