A Meta Platforms az Európai Unió digitális piacokról szóló jogszabályának megfelelése érdekében legfeljebb másfél hónapon belül döntés elé állítja a Facebook, a Messenger és az Instagram felhasználóit – derült ki a technológiai óriás hétfői közleményéből.
Az Európai Unió, az Európai Gazdasági Térség és Svájc területén márciusban érvénybe lép az unió digitális piacokról szóló jogszabálya, amely nagyobb védelmet biztosít a fogyasztóknak. A szolgáltatóknak március 7-ig kell intézkedniük arról, hogy megfeleljenek a rendelkezéseknek.
A Meta minden, ezeken a területeken élő felhasználójától nyilatkozatot vár, hogy szeretné-e továbbra is összekapcsolva tartani a fiókjait, azaz megosztani a platformokon keletkezett adatait egymással.
A világ legnagyobb szociális médiahálózata ezzel követi a Google lépését.
A technológiai óriáscégnek nem ez az első újítása az elmúlt hónapokban: novemberben vezette be, hogy ha a felhasználó előfizet a Facebookra vagy az Instagramra, akkor a szolgáltatást hirdetések és az adatai hirdetőkkel való megosztása nélkül használhatja. A vállalat decemberben pedig alapbeállítássá tette az üzenetek titkosítását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.