BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
Business In Poland Ahead Of Black Friday
Primark

Kitálalt a Primark egy volt dolgozója: undorító részleteket osztott meg

Alaposan nézzük át a ruhákat, mielőtt felpróbálnánk őket, és amint hazaérünk velük, mossuk ki őket – tanácsolta egy skót Primark-üzlet volt dolgozója. Hozzátette, hogy a személyzet nem túlzottan segítőkész az üzletekben, illetve az is kiderült, hogy néha megéri alkudozni a kasszánál

„A Primarkban dolgoztam és egy dolgot elmondhatok: a vásárlók gusztustalanok” – mondta el egy interjúban a kiskereskedelmi lánc egy volt alkalmazottja. Egy tanácsot is adott azoknak, akik a híres boltban akarnak vásárolni.

Business In Poland Ahead Of Black Friday
Primark
Nem mindennapi dolgokat mesélt a Primarkról egy volt alkalmazottja / Fotó: NurPhoto via AFP

A The Scottish Sun szemlézte a Fabulous interjúját, amelyben a renfrewshire-i Baehead Pláza Primark-üzletének volt alkalmazottja beszélt a tapasztalatairól. A volt dolgozó szerint az üzletben nem pazarolják az árukészletet, ami nincs teljesen használhatatlan állapotban, azt meg fogják próbálni eladni.

Ha valami nem volt súlyosan sérült vagy teljesen szennyezett, akkor azt egyszerűen visszatettük a polcra. Mindig jól nézzétek meg, milyen állapotban vannak a ruhák, mielőtt felpróbálnátok őket 

– mondta Caitlin Sinnett. Hozzátette, sok ruha sminkesen vagy teljesen átizzadva került vissza az állványokra, de mint mondta, ezek csak a felsők. Az alsóruházat darabjai sokszor még rosszabb állapotban voltak.

A polcokon és fogasokon található ruhák nagy része gusztustalan állapotban van. Undorító emberek vették őket magukra. Sok terméket ráadásul már legalább öt ember felpróbált 

– hangzott el az interjúban.

A volt alkalmazott egy nagyon fontos tanácsot is megosztott a vásárlókkal: mindig mindent mossanak ki, mielőtt hordani kezdenék.

Caitlin arról is beszélt, hogy a személyzet általában nem segít a vásárlóknak, például megfelelő méretet keresni egy ruhából.

„Ha nem találsz egy ruhából a méretedben, akkor kérhetsz segítséget a személyzettől, de teljesen felesleges. Felhívhattunk volna egy másik üzletet, és átkérhettük volna a keresett ruhát, de mindig azt mondtuk, hogy erre nincs lehetőség. Rengeteg dolgunk volt, nem terheltük még ezzel is magunkat” – mondta a személyzetről. Hozzátette, hogy az alkalmazottak a legjobban azt utálták, ha valaki megkérdezte, hogy „hol talál meg valami”. Caitlin szerint a Primark-üzletek hatalmasak, és kétnaponta teljesen átrendezik az egészet, így az ott dolgozóknak sincsen fogalmuk arról, hogy mi hol van.

Még egy hasznos tippként elmondta, hogy a Primarkban érdemes alkudozni.

Ha találsz egy olyan terméket, amely sérülten van a polcon, akkor nyugodtan alkudj az árából. A kasszás oda fogja hívni a menedzserét, aki végül vágni fog az árából

– mondta Caitlin. Erről a jelenségről korábban a Világgazdaság is beszámolt, szintén egy brit üzlet korábbi alkalmazottjának elbeszélése alapján:

Ha egy termék hibás, akkor 10 százalékot levonhatnak az árából, vagy ha a ruha enyhén piszkos, és nem volt belőle több méret, a volt alkalmazott azt javasolta, hogy a vásárló vigye el a kasszához, és kérjen kedvezményt az árából.

Brutális forgalmat bonyolíthatott le pár nap alatt a budapesti Primark – kiderült, miért álltak sorban a magyarok

A végeláthatatlan sorok ideje lejárt, de a hétvégente még nagy sorok lesznek az első magyarországi Primark előtt. Azonban rossz hír a magyaroknak, hogy az egyik legfelkapottabb terméket még mindig nem lehet az online kínálatban megtalálni.

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.