Újabb horror repülőút sztoriját hozták nyilvánosságra. Lapunk hétvégén számolt be egy órákon át veszteglő Ryanair-járatról Cipruson, amelyen a Budapestre tartó utasoknak csak pénzért adtak vizet.
Most az Utazómajom írta meg olvasói jelzés alapján, hogy a menetrend szerint hétfő reggel 9:10-kor induló Valencia–Budapest Wizz Air W6 2386 járat még 14 órakor sem indult el. Ez már önmagában is problémás, csakhogy ennél is súlyosabb, hogy délelőtt fél 10 után megtörtént a beszállítás a gépre.
Vagyis az utasok közel öt órán keresztül vesztegeltek a nyílt aszfalton bezárva a repülőbe. Az esetet jelző utas szerint tetézte a bajt, hogy semmilyen információt nem kaptak. Sőt:
a klímát csak egy óra múltával voltak hajlandók elindítani, miután többen rosszullétre panaszkodtak.
Embertelen, ami velük történik. Két órával a beszállás után mindössze egy pohár vizet kaptak. Ételt pénzért lehet venni, de már nagyon kevés maradt abból is. Aztán a klímát 13:30-kor ismét kikapcsolták” – jellemezte a helyzetet. Folyamatosan csalódniuk kellett, például mikor néhány óra elteltével végre kitolták a repülőgépet és azt gondolták, végre felszállhatnak, akkor is csak további várakozás következett.
A tetejében a személyzet sem az induló (spanyol), sem az érkező (magyar) ország nyelvét nem beszéli. A blog megjegyzi, hogy a Wizz Air egyébként ezt a járatot nem a saját gépével, hanem egy Avion Expresstől lízingelt fehér, festés nélküli Airbus A320-as repülővel üzemelteti. Erre azért lehet szükség, mert a diszkont-légitársaság gépeinek jelentős része hajtóműproblémák miatt a földre kényszerült, ezért a saját flottájukon kívül lízingelt repülőgépeket is bevet a nyári szezonban.
Végül aztán a járat 4 óra 40 perccel a tervezett indulás után sikeresen felszállt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.