BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egyre látogatottabbak a lottózók

Megújult arculattal, a legkorszerűbb felszereltséggel, digitális megoldásokkal várja vásárlóit a nemzeti lottótársaság első zászlóshajó lottózója, a MOM Park Bevásárlóközpontban. A vállalat eredményeiről és a fejlesztésekről is beszélt az eseményen a Szerencsejáték Zrt. vezetősége.

Társaságunk a magyar gazdaság egyik legerősebb szereplője, hiszen Top 10-es árbevételű vállalat és benne van a Top 10 legnagyobb adózók között – mondta Mager Andrea, a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója első zászlóshajó lottózójuk megnyitásán a Mom Parkban.

Bánhegyi Zsófia a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója, Mager Andrea, a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója, Dr. Uszkay-Boiskó Sándor, a Szerencsejáték Zrt. stratégiai igazgatója. A kép forrása a Szerencsejáték Zrt.
lottózó
Bánhegyi Zsófia kereskedelmi igazgató, Mager Andrea elnök-vezérigazgató, Uszkay-Boiskó Sándor, stratégiai igazgató az új lottózó megnyitóján / Fotó: Szerencsejáték Zrt.

Kiemelte, hogy a nemzeti lottótársaság mára az ország egyik legnagyobb kereskedelmi hálózatát, ezzel együtt a legtekintélyesebb vásárlói kört tudhatja magáénak több mint 7400 értékesítési ponttal és mintegy 17 ezer értékesítő kollégával.

Arról is beszélt, hogy a lottózói hálózat a kiskereskedelmi piac szereplőihez képest nagyon jól teljesített 2023-ban, 14 százalékos növekedést produkált egy változó gazdasági környezetben. Hogy ezt fenntartsák, számos fejlesztés és technológiai újítás is várható még, melyekkel magasabb színvonalú szolgáltatást tudnak kínálni a játékosoknak.

A Szerencsejáték Zrt. országos értékesítési hálózatában évente átlagosan ötmillió játékos fordul meg. A vállalat teljes árbevételének mintegy 60 százaléka kiskereskedelmi értékesítőhálózathoz köthető, évi két számjegyű forgalombővülést elkönyvelve az elmúlt három évben, amely 2024-ben is folytatódott 11 százalékos növekedéssel a tavalyi év azonos időszakát tekintve.

Új kereskedelmi stratégiánk célja, hogy a lottózói hálózatunk versenyképességét növelje a digitális térnyeréssel egy időben, amelyet üzleti eredményeink is igazolnak – hívta fel a figyelmet Bánhegyi Zsófia, a vállalat kereskedelmi igazgatója.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.