Közel egy hónapig tartó akciókkal készült az Euronics novemberre, míg a Black Friday-napja november 15-én lesz.
A cég megfogalmazása szerint a Black November, a Black Friday és a karácsonyi szezon alatt az a cél, hogy a vásárlók minőségi, tartós termékek mellett döntsenek, miközben elkerülik a felesleges vásárlásokat.
„Ezért idén először egy kívánságlista segítségével is felmértük, mire vágynak leginkább a vásárlók, az így gyűjtött információk pedig segítenek abban, hogy az ajánlatokat a lehető legjobban igazítsuk az elvárásokhoz. Két hét alatt annyian használták a kívánságlista funkciót, mint egyébként négy hónap alatt.”
A legtöbben tévét, kávéfőzőt, hőszivattyús szárítógépet, okostelefont és elöl töltős mosógépet mentettek el a kívánságok közé
– mondta Metykó Tibor, az Euronics chief customer officere.
Az Euronics szerint népszerű volt még az alulfagyasztós kombinált hűtőszekrény, a laptop, a kézi porszívó, a beépíthető sütő és az airfryer is. Jelenleg a webshopban
több mint 25 ezer terméket érnek el a vásárlók, ebből a Black November ideje alatt minden ötödik termék akciós.
A kívánságlistára került termékek közül pedig minden harmadikat értékelt le az áruházlánc, például a több mint 300 televízió közül közel 200-hoz lehet most olcsóbban hozzájutni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.