BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Harvard Business Review

December 1.
szerda 9:31
hirdetés

Szeretik a "lájkolókat" a vállalatok

A felmérés szerint a közösségi média ígéretes, ám kiaknázatlan terület a cégek számára. Lehetőségei ellenére, a legtöbb vállalat egyelőre csak kívülről figyeli a közösségi terekben zajló beszélgetéseket, és nem elemzi azokat annak ellenére sem, hogy a belőlük származó információkból komoly előnyre tehetne szert. - derült ki abból a kutatásból, amelyet a Harvard Business Review készített az üzleti analitikai alkalmazások egyik piacvezető szállítója, a SAS megbízásából. A legtöbb szervezet idejétmúlt elvekhez ragaszkodva a közösségi médiát egyirányú csatornaként kizárólag marketing üzeneteinek továbbítására használja ahelyett, hogy a fogyasztói vélemények feltérképezésének, vizsgálatának eszközét látná benne.
Világgazdaság Online
Világgazdaság Online

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.