Szeptember 1-jén magabiztos győzelmet aratott a Sztárban Sztár leszek! és az Ázsia Expressz 2 különkiadása (18-59), így a TV2 13,3%-os közönségaránnyal vitte a főműsoridőt (RTL Klub: 12,8% SHR idősáv: 18:00-22:59), az Ázsia Expressz 2 különkiadása pedig a hét legnézettebb műsorának bizonyult (nézőszám: 360 155, 16,5% SHR) a csatornán a 18-59-es korcsoportot vizsgálva.
Augusztus 26-án a TV2 nyári műsorstruktúráját felváltotta a vadonatúj őszi, így a hétköznap estékre megérkezett az Ázsia Expressz második évada és a Kapd el, ha tudsz! game show.
Az őszi szezon első hetén az Ázsia Expressz 2 hétköznapokon átlagosan 14,2%-os nézői részesedést ért el, amivel 28%-kal felülmúlta az előző 4 hét idősávos átlagát (2019.07.29-08.25., hétköznapok 19:05-20:50). A Kapd el, ha tudsz! szintén augusztus 26-án, hétfőn este indult és 11,1%-os közönségarányt ért el.
A Sztárban Sztár leszek! erősen nyitott szeptember elsején este, 16%-os közönségaránnyal megnyerte az idősávját csakúgy, mint az Ázsia Expressz 2 különkiadása közvetlenül a Sztárban sztár leszek! után (18-59). Szeptember első estéje nem csupán egy szimpla vasárnap este volt, hiszen a Sztárban Sztár leszek! mellett az RTL Klub is ezen az estén indította vadonatúj műsorait. A TV2 13,3%-os SHR-rel vitte a főműsoridőt (RTL Klub: 12,8% SHR, idősáv: 18:00-22:59), az Ázsia Expressz 2 különkiadása pedig a hét legnézettebb műsorának bizonyult (nézőszám: 360 155, 16,5%SHR) a csatornán a 18-59-es korcsoportban.
A Tények Plusz 15,5% átlagos közönségarányt ért el augusztusban, amellyel a csatorna egyik meghatározó műsorává vált. A legnézettebb Tények Plusz adás 220 ezres nézőszámmal büszkélkedhet a 18-59 évesek körében (valós idejű nézettségi adat). Az összes műsorcímet figyelembe véve, ezzel az epizóddal a Tények Plusz a dobogó harmadik helyét szerezte meg augusztusban. Csak az Ázsia Expressz 2 és a Bezár a bazár! tudta megelőzni a versenyben.
A 18-59-es fő kereskedelmi célcsoportot vizsgálva, augusztusban ismét a TV2 Csoport nyerte a nézettségi versenyt. A csatornacsalád 23,2%-os közönségarányt ért el, ami azt jelenti, hogy átlagosan a tévét nézők közel negyede a TV2 Csoport csatornáit választotta. A 18-59-es célcsoport mellett a 18-49-es korcsoport és a teljes lakosság körében mért adatok tekintetében is stabilnak nevezhető a TV2 Csoport előnye az idei évben, hiszen a kábelportfólió és a csoport szintű adatok tekintetében minden esetben vezet.
A csatornacsaládok sorrendje átrendeződött az idei év során, hiszen a TV2 Csoport a 2016-os portfólióbővítés után először idén márciusban megszerezte az első helyet és azóta minden hónapot megnyert (18-59).
A TV2 mellett a Mozi+ és a Prime teljesítménye is jelentős. Az előbbi 4,0%-os átlagával a második legnézettebb kábelcsatornának bizonyult a tévés piacon, míg a Prime közvetlenül mögötte a harmadik augusztus hónapban. A Mozi+ legnézettebb műsora A Védelmező című film volt Denzel Washington főszereplésével, amely 7,3%-os közönségarányt ért el a 18-59-es korcsoportot vizsgálva. A Prime legnépszerűbb sorozata a Hawaii Five-O, amely többször is szerepel a legnézettebb műsorok listáján, a legjobb eredménye pedig 4,1%-os közönségarány.
„Bravúros eredménnyel indította a szeptembert a TV2, vasárnap a Sztárban Sztár leszek! és az Ázsia Expressz 2 különkiadásával maga mögé utasította versenytársait (18-59-es kereskedelmi célcsoportot vizsgálva), a TV2 Csoport pedig március óta őrzi vezető szerepét minden fontos célcsoportot tekintve (18-49, 18-59, 4+) az egész napot vizsgálva.
A TV2 Csoport online látogatottsági adatai is jelentősen növekedtek. Szeptember 1-jén mindössze egy nap alatt 247.636 valós felhasználó kattintott a felületeinkre, ami jóval több, mint konkurensünk teljesítménye. Az elkövetkezendő hetekben ezt a sikeres építkezést folytatjuk tovább a nézői igények figyelembevételével, hogy minél több szórakoztató tartalmat tudjunk kínálni” – mondta Pavel Stantchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója.
A TV2 Csoport valós felhasználó (RU) adatai nemcsak a szeptember 1-jei napon hoztak jelentős sikert. A TV2 Csoport az elmúlt egy hetet vizsgálva, az Ázsia Expressz 2 indulása óta maga mögé utasította az RTL Magyarországot. Az augusztus 26 – szeptember 1. időszakot tekintve a TV2 Csoport 780 210, míg legnagyobb konkurense 757 926 valós látogatót (RU) tudhat magáénak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.