Az mindenki számára világos, hogy az ingatlanközvetítők napjuk nagy részét terepen töltik. Tárgyalások, lakásmutatások, ügyféltalálkozók: ebből áll egy átlagos hétköznap. Ehhez azonban még hozzájön az adminisztráció, amelyet megfelelő digitális megoldások hiányában az értékesítők csak az irodába visszaérve tudnak végezni. A helyszínen papírra felvett adatokat még egyszer fel kell vinni a számítógépre, ami gyakorlatilag dupla munkát jelent.
Rendkívül időigényes tevékenység a készített fotók retusálása is, majd az ingatlanok feltöltése egyenként a különböző hirdetőoldalakra. A helyzeten pedig az sem segít, hogy a különböző időpontok közti idő nagy része kihasználatlan marad.
Az Agora fejlesztői felismerték, hogy hol a hiba az egyenletben. A legtöbb ingatlannyilvántartó rendszer ugyanis számítógépre készült, mobilról nem, vagy korlátozottan használható. Pedig a mobiltelefon mindig kéznél van, rendkívül sokoldalú és segítségével bármikor online lehetünk: kár lenne nem kihasználni!
Logikus volt tehát, hogy a megoldás egy mobilalkalmazás létrehozása. Mégpedig olyané, amely nemcsak az ingatlanközvetítők, de akár a teljes iroda összes munkafolyamatában képes segíteni.
A fejlesztés során az egyik cél, a papíralapú adminisztráció kiiktatása volt, ami mára szinte teljesen megoldott. A megbízás és az ingatlan adatait ugyanis már a helyszínen rögzíteni lehet a felhőalapú adatbázisba, amely ezután bárhonnan, bármikor elérhető. Így a hirdetés a helyszínen aktívvá válik, és nincs vele több gond az irodában! Elmarad a napokig tartó várakozás, az ingatlan gyorsabban kerül meghirdetésre, a megbízó pedig elégedettebb.
A másik cél az volt, hogy az unalmas, ismétlődő feladatok terhét levegyék az ingatlanosok válláról. Ilyen például az ajánlatok kiküldése, amely az alkalmazásból már mindössze két kattintással automatikusan megoldható. De az is fontos újítás, hogy be lehet állítani a kedvelt hirdetőoldalakat is, ahová a hirdetőoldal-szinkronizáció segítségével pillanatok alatt feltölthetők a frissen felvett ingatlanok.
A felhasználók mindennapi munkáját még számos praktikus funkció segíti:
Az applikáció fejlesztése természetesen nem áll meg. A tesztelők visszajelzései alapján a fejlesztők folyamatosan finomítanak az Agora működésén, és az igényeknek megfelelően fejlesztenek újabb és újabb funkciókat. Így nemsokára érkezik a digitális aláírás, amivel szinte nullára csökkenthető a papírmunka, vagy az a képjavító modul, aminek a segítségével egy-két kattintással alkalmazáson belül javíthatóak a készített képek.
Az Agora használata nemcsak az egyéni ingatlanközvetítők, de az egész ingatlaniroda közös munkáját is segíti. Kiválaszthatjuk, hogy melyik ingatlanunknál szeretnénk lehetővé tenni a keresztértékesítést, így a kollégák bárhol, bármikor elérhetik egymás ingatlanjait. Hamarosan pedig érkezik egy kifejezetten vezetőknek szánt admin felület, amely megkönnyíti majd a döntéshozatal szempontjából hasznos kimutatások készítését, de az is látszik majd, hogy melyik kolléga éppen min dolgozik.
Az Agora fejlesztői ingyenes tesztidőszakot hirdettek, hogy a tesztelők visszajelzései alapján még jobban kiszolgálhassák az ingatlanszakértők igényeit. Az alkalmazás tehát még ingyenesen és kötetlenül letölthető, a fejlesztők pedig minden visszajelzést szívesen fogadnak. Töltse le az Agorát és segítsen a fejlesztésben!
iOS: https://apps.apple.com/app/id1495361994
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.agorasolutions.app
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.