BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új lendület az ingatlanközvetítő szakmában egy magyar alkalmazással! Segítsen Ön is tesztelni!

Az ingatlanközvetítő szakmára még mindig az aluldigitalizáltság jellemző, amely jelentősen csökkenti az értékesítők hatékonyságát. A nyíregyházi székhelyű Agora innovatív alkalmazása azonban megoldást jelent a problémákra.

 

Fotó: Agora

Hol vész el az értékes idő?

Az mindenki számára világos, hogy az ingatlanközvetítők napjuk nagy részét terepen töltik. Tárgyalások, lakásmutatások, ügyféltalálkozók: ebből áll egy átlagos hétköznap. Ehhez azonban még hozzájön az adminisztráció, amelyet megfelelő digitális megoldások hiányában az értékesítők csak az irodába visszaérve tudnak végezni. A helyszínen papírra felvett adatokat még egyszer fel kell vinni a számítógépre, ami gyakorlatilag dupla munkát jelent.

Rendkívül időigényes tevékenység a készített fotók retusálása is, majd az ingatlanok feltöltése egyenként a különböző hirdetőoldalakra. A helyzeten pedig az sem segít, hogy a különböző időpontok közti idő nagy része kihasználatlan marad.

Az Agora nevű applikáció a megoldás!

Az Agora fejlesztői felismerték, hogy hol a hiba az egyenletben. A legtöbb ingatlannyilvántartó rendszer ugyanis számítógépre készült, mobilról nem, vagy korlátozottan használható. Pedig a mobiltelefon mindig kéznél van, rendkívül sokoldalú és segítségével bármikor online lehetünk: kár lenne nem kihasználni!

Logikus volt tehát, hogy a megoldás egy mobilalkalmazás létrehozása. Mégpedig olyané, amely nemcsak az ingatlanközvetítők, de akár a teljes iroda összes munkafolyamatában képes segíteni.

Fotó: Agora

Nincs többé dupla munka

A fejlesztés során az egyik cél, a papíralapú adminisztráció kiiktatása volt, ami mára szinte teljesen megoldott. A megbízás és az ingatlan adatait ugyanis már a helyszínen rögzíteni lehet a felhőalapú adatbázisba, amely ezután bárhonnan, bármikor elérhető. Így a hirdetés a helyszínen aktívvá válik, és nincs vele több gond az irodában! Elmarad a napokig tartó várakozás, az ingatlan gyorsabban kerül meghirdetésre, a megbízó pedig elégedettebb.

Automatizált funkciók, segítség a mindennapi teendőkben

A másik cél az volt, hogy az unalmas, ismétlődő feladatok terhét levegyék az ingatlanosok válláról. Ilyen például az ajánlatok kiküldése, amely az alkalmazásból már mindössze két kattintással automatikusan megoldható. De az is fontos újítás, hogy be lehet állítani a kedvelt hirdetőoldalakat is, ahová a hirdetőoldal-szinkronizáció segítségével pillanatok alatt feltölthetők a frissen felvett ingatlanok.

Fotó: Agora

A felhasználók mindennapi munkáját még számos praktikus funkció segíti:

  • Az alkalmazásban integrált feladatlista található, amely automatikusan emlékeztet a fontos teendőkre. Így nem kell attól félni, hogy a mindennapi pörgésben elfelejtődik egy-egy fontos feladat, vagy esetleg megbeszélés.
  • Az innovatív térkép funkcióval nem szükséges többé fejből tudni a címeket. Elegendő ujjal körberajzolni a térképen egy bizonyos területet, és az alkalmazás felajánlja az ott talált ingatlanokat.
  • Az előre elkészített ingatlanbrosúra az alkalmazásból egy kattintással nyomtatható.
  • A keresések paraméterei rögzíthetőek, és szükség esetén újra betölthetőek, hogy lássuk, van-e új ingatlan, ami megfelel az igényeknek.

Az applikáció fejlesztése természetesen nem áll meg. A tesztelők visszajelzései alapján a fejlesztők folyamatosan finomítanak az Agora működésén, és az igényeknek megfelelően fejlesztenek újabb és újabb funkciókat. Így nemsokára érkezik a digitális aláírás, amivel szinte nullára csökkenthető a papírmunka, vagy az a képjavító modul, aminek a segítségével egy-két kattintással alkalmazáson belül javíthatóak a készített képek.

 

Fotó: Agora

Az egész iroda profitálhat az applikációból

Az Agora használata nemcsak az egyéni ingatlanközvetítők, de az egész ingatlaniroda közös munkáját is segíti. Kiválaszthatjuk, hogy melyik ingatlanunknál szeretnénk lehetővé tenni a keresztértékesítést, így a kollégák bárhol, bármikor elérhetik egymás ingatlanjait. Hamarosan pedig érkezik egy kifejezetten vezetőknek szánt admin felület, amely megkönnyíti majd a döntéshozatal szempontjából hasznos kimutatások készítését, de az is látszik majd, hogy melyik kolléga éppen min dolgozik.

Ön szakmabeli? Segítsen tesztelni az applikációt és takarítson meg napi 3 órát!

Az Agora fejlesztői ingyenes tesztidőszakot hirdettek, hogy a tesztelők visszajelzései alapján még jobban kiszolgálhassák az ingatlanszakértők igényeit. Az alkalmazás tehát még ingyenesen és kötetlenül letölthető, a fejlesztők pedig minden visszajelzést szívesen fogadnak. Töltse le az Agorát és segítsen a fejlesztésben!

iOS: https://apps.apple.com/app/id1495361994

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.agorasolutions.app

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.