Az amerikai használtautó-kereső portál 24 millió újautó-adásvételt elemezve arra a következtetésre jutott: 11 típusnál legalább kétszerese az átlagnak az egy éven belüli eladás. A listavezető a BMW 3-as, utána az 5-ös sorozat, majd a Mercedes C osztály következik; ezeket az átlagosnál négyszer gyakrabban adják tovább.
Az adatok mögött a nagy gyártók marketingstratégiája áll. A vállalatok ugyanis arra ösztönzik a kereskedőket, hogy új kocsikat vásároljanak a szervizekbe csereautónak, mert az ügyfelek az élmény hatására nagyobb eséllyel maradnak meg a márkánál. A cserejárműveket épp ezért hamar értékesítik a használtautó-piacon.
Máskor a márkanév túlzott elvárásokat kelt a vásárlókban. A vevők hamar rájönnek, az olcsóbb modellek mégsem kínálják az elvárt szintű luxust. Esetenként minőségi kifogások miatt szabadulnak meg hamar a kocsiktól. Legtöbbször kiderül, a vevő nem tudott megbarátkozni az utastér elektronikai vezérlőrendszerével.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.