A cég az indulása utáni első teljes évben, 2011-ben egymilliárd forint forgalmat ért el, 2014-ben 2,7 milliárd forintot, míg idén várhatóan több mint 4 milliárd forint lesz a forgalma.
A Bónusz Brigád 8 év alatt már több mint 30 milliárd forintot spórolt meg a vásárlóinak,
ennyivel kevesebbet kellett kifizetniük a magyaroknak – mondta a közlemény szerint Kaprinay Zoltán ügyvezető, a cég egyik alapítója.
A Bónusz Brigád adatai szerint, míg az első 4-5 évben a piac 50-90 százalékos kedvezményekkel működött, ma már a 60 százalékos engedmény is soknak és ritkának számít. Ennek elsősorban az az oka, hogy a 2008-as válságot követően jó ideig a vevők csak azt nézték, mennyi pénzt spórolhatnak meg a kuponos oldalakon keresztül, míg
napjainkban már a minőség és a különlegesség számít, és ezért a 60 százaléknál nagyobb kedvezmény már inkább ijesztő, mint vonzó
– mondta Kaprinay Zoltán.
Változott a vásárlók korösszetétele is, míg kezdetben, 2010 szeptemberében szinte kizárólag a 25-49 évesek látogatták a kuponos oldalakat, addig mára 10 százalék körülire nőtt a 18-24 évesek aránya, illetve 20 százalékot tesz ki az 50 év fölöttieké.
A tájékoztatás szerint az elmúlt években változott az átlagos vásárlási érték is: míg 2011-ben a kosárérték 8000 forint volt, addig 2018-ban már több mint 12 ezer forint. Jellemző az is, hogy minél idősebb valaki, annál többet költ:
Kiemelték, hogy a Bónusz Brigád nyereséges, az idén az első hat hónapban 47,7 millió forint adózott eredményt ért el, míg tavaly ugyanebben az időszakban mintegy 15 millió forint veszteséget könyvelt el, mivel jelentős fejlesztéseket hajtottak végre. Példaként említették, hogy az egész webes felületet újraírták, és bevezették a felhasználók személyre szabott elérését, így a cég vásárlói csak akkor kapnak levelet, ha van olyan új ajánlat, ami érdekelheti őket, és amelyik érvényes akkor, amikor a levelet olvassák.
A GKI Digital adatai szerint azoknak a magyaroknak száma, akik legalább egyszer már vásároltak interneten, eléri a 3,5 milliót. Ebből 1,8 milliónyian már kerestek fel kuponos oldalt is, ahol regisztráltak, de nem mindegyikük vásárolt.
A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 600 ezren vásároltak.
A vásárlás gyakorisága változó, terméket hetente vesznek az emberek, szolgáltatást 1-2-4 havonta, utazást pedig fél, egy évente. A magyarországi vásárlók kétharmada nő, és ez világszerte így van – közölték. A vevők a bónuszok 27 százalékát ajándékba veszik.
A magyarországi internetes kuponos kereskedelem 2010-ben indult a Bónusz Brigád megalapításával és piacra lépésével. A következő évben már több mint 130 kuponos weboldal működött az országban, hasonló megjelenéssel és tartalommal. Napjainkban azon cégek száma, amelyik mindhárom szegmensben jelen van, nem több tucatnyinál, miközben nagyon sok speciális, csak egy-egy termékre vagy szolgáltatásra fókuszáló kuponos oldal van. A legnagyobb piaci verseny az utazási szolgáltatások területén van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.