A Lidl Magyarország évek óta elkötelezett a magyar beszállítók támogatása mellett. Stratégiai vállalásának sikerességét mutatja, hogy
az elmúlt évben közel 5,5 milliárd forint értékben exportáltak a magyar beszállítók 43-féle hazai tej- és tejterméket tizenhét európai országba az áruházlánc segítségével
– derül ki a Lidl közleményéből.
A vállalat, a kormányzati törekvésekkel összhangban, a magyar tejtermelőket támogató sikeres gyakorlatának eredményeképpen a 2018-as gazdasági évben tovább növelte exporttevékenységét a külpiacokon. Ennek köszönhetően
a magyar tejexport közel 14 százalékát a Lidl Magyarország adja
a normál kiskereskedelmi célú tejexport kategórián belül (azaz a 1,1 – 6%nyi zsírszázalékot megtestesítő maximum két literes kiszerelésű kategóriában).
Ezen túlmenően a vállalat több mint hatezer tonna hazai származású tejfölt értékesített külföldi Lidl áruházakba, mely mennyiség a teljes magyarországi tejfölexport közel 60 százalékát teszi ki.
A tej- és tejtermékek exportja a Lidl közreműködésével, a magyar tejtermelőkkel összefüggésben kiemelendő eredményt mutat azzal, hogy közel egy milliárd forint értékben különböző magyar sajtok kerültek Európa-szerte Lidl áruházak polcaira, amely 20 százalékos növekedést mutat a 2017-es évhez képest.
Felelős vállalatként, a Lidl a magyar beszállítókért program keretében kiemelt célunk a magyar beszállítók támogatása, és a jövőben is arra fogunk törekedni, hogy tovább erősítsük a hazai tejfeldolgozókkal és rajtuk keresztül a tejtermelőkkel az együttműködést.”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalti kommunikációs vezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.