Két új védjegyet vezet be a Magyar Termék Nonprofit Kft., ezzel ötre bővül a cég elnyerhető jelöléseinek a száma – értesült a Világgazdaság. Magyarországon rengeteg fogyasztó még mindig a termékcsomagolást tekinti a környezetkímélés legfőbb ismérvének, holott egy árucikk a gyártás technológiájától lesz környezetbarát.
Az új védjegyek a fogyasztók ismereteinek bővítésén túl a gyártóknak is jó lehetőséget nyújtanak:
a jelölés használatával ugyanis megkülönböztethetik termékeiket, ami nem egyenlő a marketingfogással, hiszen az új védjegyek elnyerésének szigorú feltételei vannak.
A vásárlók számára megbízható információt adnak majd arról, melyek a kiváló, illetve környezetbarát termékek a bolti kínálatban.
További részletek a csütörtöki Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.