Az előző évinél lényegesen kisebb forgalom mellett a harmadik negyedévben ismét nyereséget ért el a Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedelmi konszern a járvány miatt veszteséges második negyedév után.
A harmadik negyedévben 533 millió euró forgalmat bonyolított a Hugo Boss, 26 százalékkal kisebbet az egy évvel korábbi 720 millió eurónál. A bevétel árfolyamkiigazítással 24 százalékkal csökkent.
A csoport saját kiskereskedelmi értékesítési árbevétele 22 százalékkal 335 millió euróra csökkent.
Ezen belül az üzleteké 29 százalékkal 287 millióra csökkent, az online értékesítés viszont 62 százalékkal 48 millió euróra emelkedett. A nagykereskedelmi értékesítés 31 százalékkal 183 millió euróra csökkent.
A harmadik negyedévi működési eredmény (EBIT) 15 millió euró lett, 83 százalékkal kisebb a 2019 harmadik negyedévi 83 millió eurónál. A bevételarányos jövedelmezőség 880 bázisponttal 2,7 százalékra csökkent 11,5 százalékról.
A nyereség az egy évvel korábbi 56 millió eurónál 94 százalékkal kisebb, 3 millió euró lett az idei harmadik negyedévben.
A második negyedévet a vírusjárvány miatt bevezetett korlátozások és üzletek bezárása miatt veszteséggel zárta a Hugo Boss. A második negyedévben a Hugo Boss üzlethálózata felének bezárása mellett 275 millió euró volt a forgalma, 59 százalékkal kisebb az előző évinél.
Az online értékesítés a második negyedévben 74 százalékkal ugrott meg. A második negyedévi múködési eredmény 124 millió euró veszteség, a nettó veszteség pedig 96 millió euró volt.
Az év első kilenc hónapjában 1,363 milliárd euró forgalmat bonyolított a Hugo Boss, 34 százalékkal kisebbet a 2019 első kilenc havi 2,059 milliárd eurónál. A működési eredmény 249 millió euró veszteség lett az előző évi 220 millió euró többlet után. Az idei első kilenc hónapban 200 millió euró veszteséget könyvelt el a Hugo Boss a tavalyi 145 millió euró nyereséggel szemben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.