BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nyereséges volt a Hugo Boss márka

Az online értékesítés a második negyedévben 74 százalékkal ugrott meg.

Az előző évinél lényegesen kisebb forgalom mellett a harmadik negyedévben ismét nyereséget ért el a Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedelmi konszern a járvány miatt veszteséges második negyedév után.

A harmadik negyedévben 533 millió euró forgalmat bonyolított a Hugo Boss, 26 százalékkal kisebbet az egy évvel korábbi 720 millió eurónál. A bevétel árfolyamkiigazítással 24 százalékkal csökkent.

  • Európában 22 százalékkal 369 millió euróra,
  • az amerikai kontinensen 46 százalékkal 73 millió euróra,
  • Ázsiában 16 százalékkal 76 millió euróra csökkent a bevétel.
  • A csoport saját kiskereskedelmi értékesítési árbevétele 22 százalékkal 335 millió euróra csökkent.

    Fotó: AFP

    Ezen belül az üzleteké 29 százalékkal 287 millióra csökkent, az online értékesítés viszont 62 százalékkal 48 millió euróra emelkedett. A nagykereskedelmi értékesítés 31 százalékkal 183 millió euróra csökkent.

    A harmadik negyedévi működési eredmény (EBIT) 15 millió euró lett, 83 százalékkal kisebb a 2019 harmadik negyedévi 83 millió eurónál. A bevételarányos jövedelmezőség 880 bázisponttal 2,7 százalékra csökkent 11,5 százalékról.

    A nyereség az egy évvel korábbi 56 millió eurónál 94 százalékkal kisebb, 3 millió euró lett az idei harmadik negyedévben.

    A második negyedévet a vírusjárvány miatt bevezetett korlátozások és üzletek bezárása miatt veszteséggel zárta a Hugo Boss. A második negyedévben a Hugo Boss üzlethálózata felének bezárása mellett 275 millió euró volt a forgalma, 59 százalékkal kisebb az előző évinél.

    Az online értékesítés a második negyedévben 74 százalékkal ugrott meg. A második negyedévi múködési eredmény 124 millió euró veszteség, a nettó veszteség pedig 96 millió euró volt.

    Az év első kilenc hónapjában 1,363 milliárd euró forgalmat bonyolított a Hugo Boss, 34 százalékkal kisebbet a 2019 első kilenc havi 2,059 milliárd eurónál. A működési eredmény 249 millió euró veszteség lett az előző évi 220 millió euró többlet után. Az idei első kilenc hónapban 200 millió euró veszteséget könyvelt el a Hugo Boss a tavalyi 145 millió euró nyereséggel szemben.

    Címoldalról ajánljuk

    Tovább a címoldalra

    Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.