A Hugo Boss arra számít, hogy a nyugati bojkott ellenére továbbra is virágzani fog a piac Kínában – írja a Reuters.
A bojkottot Kína kezdeményezte, hogy a fogyasztók inkább az ázsiai márkákat részesítsék előnyben, valamint nehezményezték a kényszermunkát érintő vádakat. A kampányba három kínai híresség is beszállt, akik kijelentették, hogy nem hordják többet a márkát.
Az elegáns öltönyeiről ismert német divatház az első negyedévi árbevételt csaknem megduplázta Kínában,
és arra számít, hogy ez a lendület változatlanul folytatódik – osztotta meg célkitűzéseit Yves Mueller megbízott vezérigazgató.
Mindeközben a Hugo Boss részvényei 4,2 százalékkal emelkedtek.
A vállalat az üzletek újranyitásában és a társadalmi életbe való visszatérésben is bízik, például az öltöny viselésére a tárgyalásokon, a rendezvényeken és az esküvőkön.
Ázsiában most kifejezetten kelendők a luxusmárkák. A Hermésnek is például Ázsia a legfontosabb piaca. Miután külföldre nem utazhatnak a járvány miatt, a dél-koreaiak otthon költik el a pénzüket. Igaz ez a divatcikkek piacára is, ennek jó néhány luxusmárka a haszonélvezője lehet a távol-keleti országban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.